וואווי Mate 30 – בלי גוגל

ואווי השיקה באירוע חגיגי בברלין את סמארטפון הדגל החדש שלה, ה-Mate 30 - בלי האנדרואיד של גוגל ובלי האפליקציות שלה

וואווי השיקה באירוע חגיגי בברלין את סמארטפון הדגל החדש שלה, ה-Mate 30, שהיה אמור להיות אחד המכשירים המתקדמים בעולם. הוא אכן אחד הטובים בעולם, אבל ללא האנדרואיד של גוגל ובלי האפליקציות שלה, שמותקנות מראש בכל מכשירי האנדרואיד. זאת, על רקע היחסים הסוערים בין וואווי לארצות הברית, שאוסרת על חברות אמריקניות למכור מוצרים לוואווי הסינית בשל חששות לריגול וגם על רק מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין, שוואווי איכשהו הפכה לסמל הבולט שלה. במכשיר מותקנת אנדרואיד בגרסת הקוד הפתוח.

אחד החידושים המעניינים במכשירים הוא שהגברת הווליום נעשית באמצעות החלקה על דופנות המכשיר ולא בכפתורים ייעודיים, ודופנות המכשיר אף משמשות להגדלה או הנמכה של הזום בעת צילום. כמו בסדרת ה-P30, גם הסדרה החדשה מאפשרת טעינה הפוכה.

סדרת ה-Mate מציגה מכשירים עם ארבע מצלמות בגב המכשיר והיא כוללת שני דגמים: Mate 30 ו-Mate 30 Pro, הן בגירסת דור 4 והן בגי דגמים התומכים בדור 5 ושני דגמים לדור 4.

המצלמות בגב המכשיר כוללת מצלמה ראשית של 40 מגה-פיקסל, עדשה רחבה של 16 מגה-פיקסל ועדשת זום של 8 מגה-פיקסל, ולצד אלה חיישן תלת ממד לשיפור התמונה ותחושת העומק. צילום הווידיאו אפשרי ב-4K, עם הילוך איטי ושיפור בתנאי תאורה חלשים.

סוללת המכשיר היא בקיבולת של 4200-4500 מילי-אמפר שעה, בהתאם לדגם.

מאחר שחנות Play של גוגל סגורה בפניה של וואווי, ניתן להוריד אפליקציות מהחנות של וואווי.

מי שממש יתעקשו, אולי יצליחו להתקין אפליקציות של גוגל באמצעות פריצות ועקיפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים