אפליקציית ארגון המטלות To Do של מיקרוסופט התחדשה

הגרסה העדכנית מציעה שיפורים ושדרוגים רבים לעומת הגרסה הראשונית, וכמעט כולם מבוססים על יכולות שהיו כלולות ב-Wunderlist שבבעלותה, שלא ברור מה יהיה גורלה אבל אפשר שתסיים את חיה בקרוב

מחודשת. To Do של מיקרוסופט. צילום: BigStock

מאז שמיקרוסופט השיקה את To Do – גרסה שלה לאפליקציות אשר עוזרות לזכור את המטלות שצריך לבצע ביומיום – היא חיה לצד Wunderlist המוערכת, אותה רכשה בשלהי 2015 תמורת סכום של כ-150 מיליון דולרים לפי ההערכות, אבל השבוע החיים הללו בצוותא הגיעו לקיצם, עת מיקרוסופט הציגה את הגרסה המעודכנת של To Do.

הגרסה החדשה מציעה שיפורים ושדרוגים רבים לעומת הגרסה הראשונית, וכמעט כולם מבוססים על יכולות שהיו כלולות ב-Wunderlist, ולא במפתיע. כן מציעה האפליקציה, שתהיה זמינה לכל הפלטפורמות העיקריות כולל iOS בקרוב, שלל שינויי עיצוב כולל אפשרות לבחור לעבוד במצב כהה כדי להקל על העיניים.

האם היוצר שלה, כריסטיאן רבר, יציל את Wunderlist?

התכונות החדשות שימצא מי שיוריד את To Do המשודרגת זה אפשרות לעקוב אחר רשימת המטלות היומית או הכללית מכל מקום, אם ממחשב שולחני או מטלפון, תוך שילוב הדוק יותר אל תוך Microsoft 365, כשמטלות קיימות יוצגו גם בתוך יישומים אחרים של השירות. השילוב הזה גם יאפשר להציג באפליקציה משימות שהוטלו על המשתמש ב-Microsoft Planner, לדוגמה, כשהמטרה היא להביא את האפליקציה קרוב יותר אל ליבת השימוש העסקי. במיקרוסופט גם מדברים על אבטחה חזקה יותר, עם אפשרות לקבוע אמצעי זיהוי רב שלבי לפני הכניסה לרשימות.

משתמשים חדשים יקבלו הזדמנות, לאחר הכניסה הראשונה לאפליקציה, לייבא את כל המידע שלהם מ-Wunderlist, שמיקרוסופט טרם פרסמה את המועד בו היא תורד מהרשת באופן סופי.

בינתיים מי שנזעק להצלתה הוא היוצר, כריסטיאן רבר. הוא העלה ציוץ לטוויטר בו הוא מספר על ההחלטה של מיקרוסופט וכן מבקש לרכוש את Wunderlist בחזרה – למרות שהוא גם צייץ לאחר מכן, כדי להבהיר, שמכירת היישום לחברה היה הדבר הכי טוב שקרה לו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים