"החברות המסורתיות מעמיקות את המעבר לענן ההיברידי"

"ארגונים רבים רוצים להרחיב את הפעילות לענן הציבורי, לטובת פעילות בענן ההיברידי - יכולת להגר לענן ולפתח עליו אפליקציות, בלי לוותר על השקעות העבר בדטה סנטר", אמר תמיר ברג, מוביל קבוצת ארכיטקטי פתרונות בחטיבת הענן ההיברידית xGlobe של טלדור

תמיר ברג, מוביל קבוצת ארכיטקטי פתרונות בחטיבת הענן ההיברידית xGlobe של טלדור. צילום פרטי

"לצד המשתמשים הפרטיים, הענן הצליח לכבוש גם את הארגונים הגדולים, שמבינים את היתרונות שהוא מביא אתו ומעמיקים את השימוש בו יותר ויותר. המגמה שהחלה אצל סטארט-אפים וחברות היי-טק חלחלה גם לחברות המסורתיות, שמגדילות את המעבר לענן ההיברידי", כך אמר תמיר ברג, מוביל קבוצת ארכיטקטי פתרונות בחטיבת הענן ההיברידית xGlobe של טלדור.

הוא ציין בראיון לאנשים ומחשבים כי "כאשר עלו לתודעה חברות הענק המספקות פתרונות ענן ציבורי, כגון אמזון עם AWS, יותר ארגונים החלו לבחון את הכדאיות הכלכלית של יישומים מסוג זה. מערך השיקולים הארגוני רחב מזה של הצרכן הפרטי, וכולל תקציב ועלויות מחשוב, השקעה בכוח אדם ועקומות למידה לטכנולוגיות חדשות, תרבות ארגונית, מיומנויות קיימות וכאלה שצריכים לפתח, ועוד".

"ענני המחשוב", אמר ברג, "מציעים לארגונים תשתית יציבה, גלובלית ואמינה. נכון שלא כל שירותי הליבה של הארגון יוכלו לעבור לענן ציבורי, אבל יש כאלה שכן, דוגמת סביבות בדיקות ופיתוח, מערכי המשכיות עסקית וגיבוי, ואתרי החברה".

"הענן הציבורי מעלה שאלות רבות אודות ניהול השירותים, התמיכה בהם, הניטור, הגיבוי, האבטחה והארכיטקטורה. הוואקום שנוצר בין ההיצע של ספקיות העננים הציבוריים לרצון הארגון לעבור לענן הוא זירת משחק חדשה, המאפשרת מגוון רחב של פתרונות, מודלי שירות, ארכיטקטורות ושירותים", הוסיף.

"את המנמ"ר לא מעניין הענן – אלא האפליקציות"

לדברי ברג, "92% מהלקוחות רוצים להרחיב את הפעילות לענן הציבורי, לטובת פעילות בענן ההיברידי – יכולת להגר לענן ולפתח עליו אפליקציות, בלי לוותר על השקעות העבר בדטה סנטר. יש מעבר ראוי לציון של ארגונים בין העננים הללו. ארגונים רוצים ספק שירות שיעניק את אותן רמות של הלימה לרגולציות ואבטחת מידע שקיימות בענן הפרטי. עם VMware על גבי AWS, אנחנו מעניקים להם יכולות לפעול בענן היברידי בסביבה מרובת עננים".

הוא ציין כי "אנחנו מלווים את הלקוחות הארגוניים במסע היקר והמורכב שלהם, לכל אורכו. את המנמ"ר לא מעניין הענן, או איזה ענן – אלא האפליקציות והתאמתן לעבודה בעולם החדש. טלדור השקיעה בתשתיות שלנו וערבה לכך שריבוי העומסים לא יפגע בביצועים. כספקית שירותים מנוהלים (MSP), היא מציעה, עם ענן ה-xGlobe Hybrid שלה, שירותי תשתיות IT לארגונים באופן מלא ומוכלל, לרבות מענה לחיבור הנדרש בין עולמות ה-IT הישן והחדש, הפחתת עלויות, איזון עומסים ושמירה על הביצועים. VMware על גבי AWS, באמצעות xGlobe, שהיא שותפה של vCloud – זהו הגל הבא".

עוד אמר ברג ש-"הרחבנו את שירותי האירוח שאנחנו מספקים וכעת, לצד שירותי האירוח המסורתיים, אנחנו מספקים פתרונות ענן מנוהלים מבוססי פלטפורמת VMware SDDC ב-AWS DCs. כך, למשל, התאוששות מאסון כשירות (DRaaS), פתרונות מחשוב לצרכים משתנים והקמת פרויקטים היברידיים עם נוכחות גלובלית זמינים ב-xGlobe מבית טלדור".

"עם רכישת xGlobe שינינו את המתכונת המסורתית של הפעילות שלנו, כארגון שעוסק בעולמות האנטרפרייז ברישוי מסורתי. xGlobe הגיעה עם 400 לקוחות שקיבלו בעיקר שירותי אירוח וניהול האירוח. הרחבנו את ההיצע שלנו והכשרנו את אנשינו לעבודה בעולם הענן הציבורי. הענן הוא עוד הרחבה של הדטה סנטר הקיים. מדובר בתוספת מבורכת, המממשת את התפיסה שלנו, שלפיה סביבות הענן והרישוי המסורתי ימשיכו לפעול – בהתאם לצרכי הלקוח", ציין ברג.

עוד הוא אמר כי "לצד השירות הפועל של DRaaS אנחנו מציעים שירותים נוספים, כגון ניהול עומסים ובדיקות אפליקציות. אנחנו מספקים גמישות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, לצד יכולת ניהול גדולה. טלדור, דרך xGlobe, משמשת כ-'זרוע ארוכה והרחבה' למנהל התשתיות, ואני צופה שיתווספו לנו עשרות לקוחות ב-2020".

"אנחנו הגשר בין מערכות לגאסי למערכות ילידיות לענן (Cloud-Native), בין חברות מסורתיות לסטארט-אפים, ומסייעים לארגונים לממש את התפיסה של סביבת מחשוב מרובת עננים", סיכם ברג.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים