וואווי משכה תביעה נגד ארצות הברית לאחר שהושב לה ציוד שהוחזק כמעט שנתיים

הרשויות האמריקניות עיקלו ציוד של וואווי שנשלח לסין ממפעל שלה בארצות הברית בשאלה האם הוא מצריך אישור מיוחד לייצואו לסין ● בחודש שעבר הודיע הממשל כי אין צורך ברישיון ייצוא, והציוד הוחזר לחברה

שוקעת. וואווי

משחקי ה"תופסת" בין ארה"ב לוואווי, פרק X: וואווי משכה אחת מהתביעות שלה נגד ארצות הברית לאחר שציוד שלה, שהוחזק על ידי הממשל במשך כמעט שנתיים, הוחזר לחברה.

בספטמבר 2017 עיקלו רשויות אמריקניות ציוד שהיה בדרכו לסין ממפעל של וואווי בקליפורניה. מאחר שהציוד לא הוחזר לה, הגישה החברה תביעה נגד משדר המסחר האמריקני ורשויות נוספות.

תפיסת הציוד על ידי הרשויות נעשתה בהקשר לשאלה האם הציוד הצריך רישיון ספציפי כדי להישלח לסין, כשהחברה טענה שלא.

בחודש שעבר, כמעט שנתיים לאחר שנתפס, הודיעה וואווי כי קיבלה הודעה מהממשל האמריקני על כך שהציוד אינו מצריך רישיון ייצוא כדי לשלוח אותו בחזרה לסין, וציינה כי הציוד הוחזר לה. בשל כך, משכה וואווי את תביעתה.

"לאחר החזקה ממושכת ולא מוסברת, החליטה וואווי למשוך את התביעה לאחר שממשלת ארצות הברית השיבה את הציוד, ו-וואווי רואה בכך הודאה טקטית שההחזקה הייתה לא חוקית ושרירותית", ציינה וואווי בהודעה לעיתונות שפרסמה.

החברה הצהירה, כי "השיגה ניצחון דה-פקטו", למרות שביטלה את התביעה מרצונה. הענקית הסינית ציינה גם, כי הייתה "מאוכזבת מן העובדה שממשלת ארצות הברית כשלה לספק הסבר כלשהו להחזקה לא חוקית של ציוד של וואווי במשך זמן ארוך כל כך".

הממשל האמריקני טען כי הציוד של וואווי הוא סיכון ביטחוני לאומי, משום שהוא יכול לשמש את ממשלת סין לרגל אחר אמריקנים, טענה שוואווי הכחישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים