דויטשה טלקום וסיילספורס הצטרפו לגיוס של פרימטראיקס הישראלית

החברה הודיעה שהגדילה ב-14 מיליון דולר את סבב הגיוס, שעליו הכריזה בפברואר ● הפתרון שלה מאפשר הגנה על אתרים ואפליקציות מובייל, והסבב נועד לאפשר לה להרחיב אותו ולהעמיק את החדירה לשווקים חדשים

עמרי אילוז, עידו ספרותי ואופיר אשכנזי, מייסדי פרימטראיקס. צילום: יח"צ

פרימטראיקס הישראלית הודיעה באחרונה כי היא הרחיבה את סבב גיוס שעליו הכריזה בפברואר השנה ב-14 מיליון דולר, וכעת עומד הסכום על 57 מיליון. זאת, לאחר שקרנות ההשקעות של דויטשה טלקום וסיילספורס הצטרפו לסבב זה.

הפתרון של פרימטראיקס מאפשר הגנה על אתרים ואפליקציות מובייל, וסבב הגיוס נועד לאפשר לחברה להרחיב אותו ולהעמיק את החדירה לשווקים חדשים. השלמת סבב ה-C מביאה את סך ההון שהחברה גייסה ל-91.5 מיליון דולר. בין המשקיעות הנוספות בה נמצאות הקרנות אדמס סטריט פרטנרס, קיינן פרטנרס, ורטקס ונצ'רס ודטה קולקטיב.

המערכת של החברה מנתחת עשרות מיליארדים של אירועי סייבר מדי יום ומונעת התקפות מצד בוטים זדוניים, שמקורם במדינות בכל רחבי העולם. היא מציעה שלושה מוצרי תוכנה כשירות תחת פלטפורמה משותפת, בהם, כאמור, הגנה על אתרים ואפליקציות; פתרון לאיתור בוטים וניהול שלהם, לצורך הגנה על יישומי אינטרנט וסלולר, וכן ממשקי תכנות, מפני תעבורה אוטומטית לא רצויה; ופתרון אבטחה לצד הלקוח, המגן מפני מתקפות Magecaert ואיומים אחרים על שרשרת האספקה תוך ניצול פגיעויות בקוד המקור וקוד צד שלישי המשולב בממשק. מוצרי החברה מתבססים גם על רכישתה באחרונה את פייג'סיל הישראלית.

עמרי אילוז, מייסד שותף ומנכ"ל פרימטראיקס, אמר כי "מדי יום אנחנו נחשפים במהדורות החדשות לסיפורים על מותגים ואתרים מובילים שנפרצו על ידי גורמים זדוניים, שמנצלים פרצות קיימות וחדשות, משנים בסתר את קוד האתר ואוספים מידע אישי ממבקרים בו או ממשתמשים. המימון הנוסף והחיבור למשקיעים החדשים מאפשרים לנו להאיץ את הרחבת מגוון המוצרים שלנו כדי לעצור התקפות כמו Magecart ו-Digital skimming, שנמצאות בכותרות, ומגוון איומים חדשים. אנחנו נאמנים למחויבות שלנו לעזור ללקוחותינו להתמקד בצמיחת הפעילות הדיגיטלית שלהם, בידיעה שהמשתמשים והמותג שלהם מאובטחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים