חברת מאפיות אנג'ל מטמיעה פלטפורמה למפעל חכם של מגי'ק במיליון שקלים

הפרויקט החל החודש וצפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים ● המערכת שמוטמעת במסגרתו, FactoryEye, כוללת חיבור של ה-IIoT ושל נתוני רצפת הייצור במפעלים עם מערכת ה-ERP ומערכות ניהול מכירות השטח של מאפיות אנג'ל

פרויקט במיליון שקלים. מאפיות אנג'ל

מאפיות אנג'ל מטמיעה פלטפורמה למפעל חכם של מגי'ק, בפרויקט שהחל החודש וצפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים. מג'יק היא האינטגרטורית הראשית של הפרויקט, ובנוסף מספקת ייעוץ, טכנולוגיה והטמעה. ההיקף הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליון שקלים – לפרק זמן של שלוש שנים.

הפתרון שמוטמע במאפיות אנג'ל הוא פלטפורמת FactoryEye, לצורך מעבר למפעל חכם. מהלך זה נעשה לטובת התייעלות ושיפור הביצועים העסקיים של החברה. הפתרון מוטמע בשלוש המאפיות המובילות של מאפיות אנג'ל – בירושלים, בלוד ובנתיבות. הוא כולל חיבור של האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT) ושל נתוני רצפת הייצור במפעלים עם מערכת ה-ERP ומערכות ניהול מכירות השטח. הפרויקט יביא לזיהוי בעיות וכשלים בקווי הייצור ולעדכון שוטף של כמות המלאי מול הזמנות הלקוח בזמן אמת.

FactoryEye, פרי פיתוח של מג'יק, היא פלטפורמת Low Code גמישה, היברידית ובעלת ביצועים גבוהים, המבטיחה אינטגרציה חלקה בין כלל המערכות של היצרנים – מערכות ה-IT המסורתיות, המערכות שבענן ומכונות הייצור. זאת, על ידי איסוף וניתוח כמות גדולה של נתונים ממקורות שונים.

באמצעות ממשק למשתמש, הפלטפורמה מציגה ליצרנים את כלל המידע והניתוחים הדרושים להם, על מנת לקבל החלטות עסקיות מהירות וחכמות יותר, בהתבסס על נתונים בזמן אמת וניתוחים עסקיים מורכבים. כך, לפי מג'יק, פלטפורמת FactoryEye תורמת להתייעלות ולשליטה מיטבית בתהליכי הייצור, ולקיצור זמני האספקה. אלה מתורגמים להגברת שביעות רצון של לקוחות הקצה ולעלייה בשיעורי הרווח.

"שיפור ניהול הייצור והמלאי תורם להגדלת הרווחיות"

לדברי יונתן שור, סמנכ"ל התפעול של מאפיות אנג'ל, "תעשיית הלחם מתאפיינת באחוז רווחיות נמוך ולכן, שיפור ה-OEE – ייעול הייצור וניהול המלאי – תורם משמעותית להגדלת הרווחיות. הפלטפורמה תאפשר לנו לקבל ולהציג בזמן אמת את כלל המידע והניתוחים הדרושים לנו לצורך קבלת החלטות תפעוליות מהירות וחכמות יותר".

עינת עציוני, סמנכ"לית השיווק של מגי'ק, ציינה כי "אנחנו פועלים להבאת מהפכת התעשייה 4.0 לתעשייה המסורתית. הטמעת פתרונות אינטרנט תעשייתי של הדברים, בשיתוף Matics, ויחד עם תקשורת מתקדמת בין כלל מערכות המידע הקיימות של הארגון מאפשרת למאפיות אנג'ל לעבור למפעל חכם ולייצור מתקדם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארני

    פרוייקט מתקדם ויפה! איך נמנעים מכשלים ובעיות בקו הייצור?

אירועים קרובים