יוניקלאוד תפיץ את בטר-קלאוד בישראל

לפי הדיווחים, בטר-קלאוד תגן על הארגון בעשירית העלות של עובד ייעודי ● "לא יכולנו לקוות לשותף טוב יותר", אמר דייוויד פוליטיס, מנכ"ל ומייסד בטר-קלאוד

מימין לשמאל: אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד, קייטלין מק-דויט, מנהלת ערוצים, ואמילי קטלדו, סמנכ"לית שותפים, בטר-קלאוד. צילום: ניב קנטור

יוניקלאוד, מקבוצת יוניטסק, המתמחה בניהול זהויות, חתמה על הסכם להפצת בטר-קלאוד בישראל, על מנת לספק שכבת הגנה ובקרה נוספת ללקוחות המתמודדים עם נושא של ניהול זהויות, וכדי לספק להם פתרון שלם, מקצה לקצה.

הפתרון החדש מצטרף לפתרון של חברת אוקטה, אותו מייצגת יוניקלאוד בישראל משנת 2014, עם פריסה רחבה ביותר בשוק הישראלי ורשימה ארוכה של לקוחות מרוצים, ביניהם: נטפים, חברת החשמל, מרוול, קבוצת DSP, סייברארק, סיטרה, ורוניס ועוד.

"אם אוקטה נותנת מענה מצוין בעולם של ניהול משתמשים, הזדהות וניהול הרשאות של עובדים, לקוחות וספקים, בטר-קלאוד תביא את הלקוחות לדרגה גבוהה יותר של ניהול האינטראקציה בין העובדים לבין מערכות המידע הארגוניות, ויחד יאפשרו שני המוצרים מענה מלא לזיהוי ולהגנה", אמר אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד ומומחה בעולם של ניהול זהויות.

גליקמן הוסיף ואמר: "לדוגמה, אם עובד יודע שעומדים לפטר אותו בעוד יומיים, ולכן, הוא עושה פעולה מרוכזת בפרק זמן נתון, כמו: הורדה אינטנסיבית של קבצים ממערכת ה-CRM של החברה והעברתם למייל הפרטי שלו – BetterCloud תעלה על זה באופן מיידי. בדומה, הפתרון יודע לרכז את כל המידע של עובד שעזב ושמור במערכות המידע, ולהעבירו בצורה אוטומטית להנהלה".

בטר-קלאוד היא חברה אמריקנית, אשר נוסדה ב-2011. לפתרון של החברה יש אינטגרציה מלאה עם למעלה מ-20 אפליקציות ארגוניות, כגון: Okta, Office 365 ,Salesforce ,Dropbox, ServiceNow, Box ועוד. 

"לקוחות עם למעלה מ-200 משתמשים מתחילים להיחשף לאתגרים חדשים בכל הנוגע לניהול זהויות. ברמה העקרונית ניתן למנות מנהל אנושי, שיטפל בנושא תוך כדי ביצוע עבודה סיזיפית, אולם אנחנו ממליצים להטמיע את BetterCloud, אשר יכולה לבצע את הפעולות הנדרשות באופן אוטומטי, ביעילות ובעשירית העלות של העובד הייעודי", סיכם גליקמן.

"ליוניקלאוד מעמד ייחודי כשותפה המובילה שלנו בישראל", אמר דייוויד פוליטיס, מנכ"ל ומייסד בטר-קלאוד. "לא רק שהם בנו בסיס מרשים של לקוחות SaaS, אלא שהשותפות שלהם עם אוקטה מעניקה לנו יתרון עצום, בזכות מאות הלקוחות שאנו חולקים עם אוקטה, המוגדרת כחברת ניהול הזהויות המובילה בעולם. עתה, כשאנו פועלים להטמעת הפלטפורמה שלנו בשוק הישראלי – לא יכולנו לקוות לשותף טוב יותר מיוניקלאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים