גוגל מנקה את כרום מתכונות לא שימושיות

לכשתגיע למועד ההשקה שלה תציג גרסה 78 של הדפדפן, שנמצאת בימים אלו בעבודה, תפריט כרטיסיות קצר בהרבה, שהאפשרויות שבהן משתמשים ממעטים לבחור יועלמו ממנו

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

גוגל החליטה לעשות ניקוי לקראת החגים בדפדפן הבית שלה כרום. גרסה 78 של הדפדפן, שנמצאת בימים אלו בעבודה, תציג, כשתגיע למועד ההשקה שלה, תפריט כרטיסיות קצר בהרבה.

בחברה החליטו שהגיע הזמן לנקות מהתפריט הרגיש להקשר המסוים הזה את האפשרויות לגביהן למדו שמשתמשים ממעטים מאוד לבחור, אם בכלל. נכון להיום, בגרסה היציבה 76, לחיצה ימנית על לשונית של כרטיסיה מציגה תפריט שמכיל 11 אפשרויות שונות שמחולקות לארבע קבוצות בחירה. עם ההשקה של גרסה 78 התפריט הזה יקוצר בארבע אפשרויות, שיחולקו לשתי קבוצות בלבד, כשהשנייה ביניהן מתייחסת לסגירה בלבד.

האפשרויות שכבר הוסרו בגרסת הבטא הראשונית של כרום 78 הן 'כרטיסיה חדשה' שניתנת לביצוע בלחיצה על Ctrl+N; 'סגור כרטיסיות אחרות'; 'פתח מחדש את הכרטיסייה הסגורה'; וכן 'צור סימניה לכל הכרטיסיות'. האפשרות האחרונה פשוט הועברה – היא תופיע מעתה בתפריט הרגיש להקשר שמופיע בעת לחיצה ימנית על מקום ריק בכותרת הדפדפן.

מדובר למעשה בתחילת תהליך שמטרתו לצמצם תפריטים בדפדפן כדי לפשט יותר את השימוש בו וביישום של דיונים שכבר החלו לפני מספר שנים בנושא, בין מהנדסים הקשורים לפרויקט, כולל באופן פומבי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'וז

    הופתעתי מהשינוי בשלב זה דעתי לא נוחה מהשינוי קל יותר להשתמש התפריט מאשר לחפש קיצורי דרך האם יש דרך להגדיר מחדש את התפריט

אירועים קרובים