גיוס מוזיקלי: אפליקציית לימודי הנגינה ג'וי טיונס גייסה 25 מיליון דולר

החברה, שמציעה שיעורי נגינה בכלים מוזיקליים שונים ללמידה מרחוק, גייסה עד כה 43 מיליון דולר בשלושה סבבים ● על ה-"תזמורת" של סבב הגיוס הנוכחי "ניצחה" קרן קומרה קפיטל

מנגנים ומפתחים: אנשי ג'וי טיונס. צילום: אור פז

הסטארט-אפ הישראלי ג'וי טיונס, שמציע למשתמשים ללמוד נגינה באמצעות אפליקציה, הודיע אתמול (ג') כי גייס 25 מיליון דולר בסבב C.

את הסבב הנוכחי הובילה קרן הצמיחה הישראלית קומרה קפיטל ולצדה השתתפה בו אינסייט ונצ'ר פרטנרס, שהובילה את הסבב הקודם, וברזומה שלה השקעות בחברות בולטות כטוויטר ו-וויקס. בין המשקיעים הנוספים בג'וי טיונס ניתן למצוא את קרן אלף (Aleph), ג'רמי סטופלמן, מנכ"ל ומייסד יילפ, קיידן, זוהר גילון ומשקיעים נוספים. עד כה הושקעו באפליקציה המוזיקלית 43 מיליון דולר.

הסכום שגויס הפעם ישמש את החברה להאצת הצמיחה שלה באמצעות פתיחת כיוונים חדשים, טכנולוגיים ומוצריים, בתחום המוזיקה והנגינה. בעקבות ההשקעה תצטרף לדירקטוריון החברה סיון שמרי דהן, שותפה בקומרה קפיטל.

ה-"מאסטרו" של האפליקציה: AI

ג'וי טיונס הוקמה ב-2011 על ידי היזמים יובל קמינקא, המשמש כמנכ"ל החברה, יגאל קמינקא, מנהל התוכן שלה, ורועי איציקובסקי, סמנכ"ל הצמיחה ומוביל טכנולוגי. משרדיה נמצאים בשרונה בתל אביב והיא מעסיקה כ-50 עובדים, כולם בישראל.

עם יותר ממיליון הורדות מדי חודש ומאות אלפי מנויים משלמים, ג'וי טיונס מאפשרת למשתמשים להימנע משיעורי נגינה יקרים ומוגבלים בזמן ובמקום, וללמוד באפליקציה שמלמדת אותם לנגן באופן פשוט ואינטואיטיבי, וזמינה מסביב לשעון.
האפליקציה הראשונה שלה, סימפלי פיאנו, התמקדה בלימודי נגינה על פסנתר ונבחרה לאפליקציה מצטיינת על ידי גוגל ואפל. מאז צברה ג'וי טיונס משתמשים רבים בארצות הברית, בבריטניה ובאחרונה גם בסין. כמו כן, היא השיקה את אפליקציית פיאנו מאסטרו, שמציעה פתרון למורי הנגינה ולפי הסטארט-אפ הישראלי, משמשת יותר מ-10% מהעוסקים במקצוע בארצות הברית. בקרוב צפויה החברה להשיק קו מוצרים חדש, ללימוד כלים נוספים.

כלל האפליקציות של החברה נשענות על מנוע תוכנה מבוסס בינה מלאכותית בשם מיוזיק סנס, שמזהה את נגינת המשתמש בזמן אמת ומתאים לו תגובות והנחיות באופן אישי.

לדברי קמינקא, "מאז הגיוס האחרון, הגענו להישגים משמעותיים מאוד – טכנולוגיים, מוצריים ושיווקיים. אנחנו על המסלול המהיר להגשים את החזון שלנו – להפוך למרכז לימודי הנגינה של כל בית בעולם. בשנה האחרונה הכפלנו את קצב הצמיחה שלנו והוכחנו שצוות קטן ומוכשר במיוחד שממוקם בישראל יכול לפתח מוצר שמשקף צורך אמיתי בשוק, וכן להביא אותו להיקפי שימוש של מאות אלפי מנויים משלמים. נמשיך לצמוח ולגדול מישראל".

שמרי דהן ציינה כי "ג'וי טיונס הצליחה להציג שיעורי צמיחה פנומנאליים ומבחינתנו, היא משלבת מודל עסקי נכון, לצורך ברור ומוצר חיובי ומעורר השראה. המטרה היא לתמוך בתהליך היצירה והבנייה של ג'וי טיונס לכדי חברה עולמית מובילה בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים