Pixel 4 של גוגל: תמונות תקריב מודלפות

התמונות, שהחלו להופיע בטלגרם ושותפו בטוויטר, מציגות את חזיתו וגבו של המכשיר הצפוי של גוגל, אבל עם הסתייגות באשר לאמינותן

ככל שהולך ומתקרב מועד ההשקה של מכשירי Pixel 4 החדשים מבית גוגל, צצות תמונות מודלפות שלו ברשתות, כשהאחרונות, שצצו בטלגרם ושותפו בטוויטר, מציגות צילום מקרוב של דגם ה-Pixel הקטן יותר, בגודל מסך של 5.7 אינץ'. למרות ששיתף את התמונות, מציין MishaalRahman@ כי אינו בטוח באמינותן.

התמונה של קדמת המכשיר מציגה מסך עם מסגרת די דקה בתחתית המסך, ובחלקו העליון המסגרת רחבה מרוב מכשירי הדור החדש המוצעים בשוק, כנראה בשל כמות החיישנים ששולבה בה – במרכז ממוקמת סבכת הרמקול, משמאל נראה חיישן האור/מרחק ולצדו מצלמת הסלפי הקדמית, שקשה להעריך האם היא בעלת עדשה רחבה או רגילה.  קשה גם להבחין במצלמת זיהוי הפנים או בחיישן הרדאר Soli, שאמור לזהות את פני המשתמש במהירות בעת הרמת המכשיר, ובכל זווית, שגוגל אף אישרה את קיומו.


מתמונת המסך עצמו ניתן ללמוד שבמכשיר מותקנת גירסת Android 10.

התמונה של גב המכשיר מציגה מערך צילום מרובע, שנראה ענק יחסית למכשירים בשוק, ולפי הדיווחים יכלול עדשת 12 מגה-פיקסל עם אוטו-פוקוס ועשת טלה-פוטו בת 16 מגה-פיקסל. קל להבחין גם בנורת פלאש גדולה.

בצדו הימני של המכשיר ניתן לראות גם את כפתור ההדלקה ואת לחצני הווליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים