נבידיה ו-VMware השיקו "שירותי GPU מואצים" חדשים

המוצר החדש מאפשר ללקוחות להשתמש בכלי האצה גרפיים וירטואליים בחצר הארגון או במסגרת VMware Cloud על גבי תשתית AWS

האם הרגולטורים יתערבו? אנבידיה

נבידיה ו-VMware הכריזו על מוצר תוכן חדש, שמאפשר ללקוחות להשתמש בכלי האצה גרפיים וירטואליים באופן מקומי, או במסגרת של הענן שמציעה VMware על התשתית של AWS. לפי החברות מדובר בפתרון ההיברדי הראשון בענן שמאפשר לארגונים להשתמש במעבדים גרפיים כדי להאיץ יישומי בינה מלאכותית, למידת מכונה ותרחישי לימוד עמוק.

על פי ההכרזה על שיתוף הפעולה, במסגרת כנס VMworld שנערך בימי אלו בסן פרנסיסקו, שירותים אלה יאפשרו לארגונים להעביר בצורה חלקה, וללא צורך בשיהוי ו/או שינוי, יישומים וקונטיינרים מבוססי VMware vSphere לענן, במטרה לספק את העוצמה ליישומים הדורשים יכולות מחשוב בביצועים גבוהים, כמו ניתוח נתונים ועיבוד וידיאו.

הפתרון הראשון המוצע על ידי החברות הוא vComputeServer של נבידיה, שמוטב לעבודה ב-vSphere של VMware, עם תמיכה בשיתוף שבבים, כמוצר להאצת העבודה במרכז נתונים ארגוניים. החברות הודיעו שהרישוי לשימוש ב-vComputeServer יהיה על בסיס מעבד גרפי.

לפי החברות, פתרון זה יהיה זמין מכל יצרניות ה-OEM העיקריות בתחום המחשוב עתיר הביצועים, כולל סיסקו, דל, HPE, לנובו וסופרמיקרו.

"בדטה סנטר מודרני ארגונים ישתמשו בשבבים גרפיים כדי לספק עוצמה לעבודות בינה מלאכותית ואנליטיקה. בגין קנה המידה של סוגי עומסי העבודה הללו, חלק מעיבוד הנתונים יבוצע באופן מקומי במרכזי הנתונים, חלק מהעיבוד יבוצע בענן עם מעברים חוזרים ונשנים. בנוסף, כעת אנחנו יכולים להביא לדטה סנטרים בינה מלאכותית באופן בו מנהלני ה-IT מתכננים ומריצים מרכזי נתונים משלהם, ובעיקר בסביבה וירטואלית", אמר ג'ון פאנלי, סגן נשיא לניהול מוצרים ב-Nvidia.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים