אפל עצרה את פרויקט הווקי-טוקי למכשירי iPhone

התכונה הייתה מאפשרת לבעלי iPhone לשלוח ולקבל הודעות טקסט באזורים ללא קליטה סלולרית ופותחה בשיתוף פעולה עם אינטל * עצירת הפרויקט קשורה לעזיבת מוביל הפרויקט באפל ולההסכם שחתמה עם קוואלקום, שגרם לאינטל לחסל את עסקי המודמים הסלולריים שלה

מי שציפו לתכונת הווקי-טוקי להודעות במכשירי אפל – צפויה להם אכזבה: לפי דיווח שהתפרסם בדה-אינפורמיישן, אפל עצרה את הפרויקט הסודי שלה, שהיה מאפשר לבעלי iPhone לשלוח ולקבל הודעות טקסט ביניהם בספקטרום תדרי 900 מגה-הרץ באזורים מרוחקים שאין בהם זמינות של רשתות סלולריות.

לפי הדיווח, אפל ואינטל עבדו בשיתוף פעולה על הטכנולוגיה, כדי לשלבה בשבבי אינטל למכשירי ה-iPhone העתידיים. באינטל כונה הפרויקט Shrek, ובאפל – OGRS, וכנראה מתייחס לפטנטים שאפל ביקשה לרשום לפני שנה, שהוזכר בהם המושג Off Grid Radio Service. בתיאור הפטנטים צוין כי הטכנולוגיה מיועדת למערכת תקשורת אלחוטית ממכשיר למכשיר, ונראה כי זהו הפרויקט שבוטל.

עוד לפי הדיווח, מוביל הפרויקט באפל, רובן קאבאלרו, עזב את החברה בתחילת השנה, ולפי ההערכות עזיבתו וביטול הפרויקט קשורים ליישוב הסכסוכים ולהסכם שנחתם בין אפל לקוואלקום, שהוביל גם לכך שאינטל חיסלה את עסקי המודמים הסלולריים שלה, שנמכרו באחרונה לאפל תמורת מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים