הרמקולים מבוססי הבלוטות' הפסיקו לעבוד? אולי זה בגלל העדכון ל-Windows 10

מיקרוסופט שחררה טלאי שאמור לתקן בעיות בקישוריות הבלוטות', אבל יוצר בעיות חדשות ● החברה עובדת על תיקון, אבל בינתיים יש מה לעשות

Windows 10

העדכונים של Windows 10 שוב יוצרים בעיות. הפעם המקור להן הוא העדכון המצטבר האחרון של חודש מאי, שגורם לרמקולים המחוברים למחשבים באמצעות קישוריות בלוטות' להפסיק לעבוד. כלומר, הם עצמם תקינים, והבעיה היא בקישוריות.

מדובר בעדכון KB4505903, שהוא טלאי שנועד בין השאר, כצחוק הגורל, לתקן בעיות בקישוריות להתקנים המתחברים למחשב באמצעות טכנולוגיית בלוטות', כמו גם לטפל במנגנון Windows Hello, שמיועד לאלה שרוצים להזדהות באמצעות תמונת פנים שלהם.

התקלה מתרחשת בעיקר במחשבים שבהם יש מערכת רמקולים מובנית ופעילה. לאחר העדכון גילו הרבה מאוד משתמשים שרמקולי הבלוטות' שלהם התנתקו מהמחשב ושהם לא מצליחים לחבר אותם שוב. רבים מאלה שכן הצליחו בצימוד הרמקולים דיווחו על איכות גרועה במיוחד.

מיקרוסופט עצמה הודתה בקיום תקלה בה הרמקולים כן מתחברים מחדש למחשב, אבל למרות זאת, האודיו מושמע דרך הרמקולים הפנימיים של המחשב. בחברה עובדים על תיקון לבעיה, אבל בינתיים יש דרך שיכולה לעזור: הבעיה כנראה נובעת מכך שהעדכון פוגע במנהלי ההתקנים שקשורים לנושא והרצה של כלי אבחון קבצי המערכת, תחת משתמש המוגדר כמנהלן (אדמין), יכולה לתקן את הקבצים הבעייתיים. כדי לעשות זאת, יש לפתוח את שורת הפקודה – אפשר באמצעות כתיבת cmd בשורת החיפוש – ולהריץ את הפקודה sfc /scannow. התהליך יימשך זמן מה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים