דיון ווייסלר, מנכ"ל HP – עוזב: "הבחירה הכי קשה בחיי"

ווייסלר, שמכהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות, עוזב עקב מה שהוגדר כ-"בעיות בריאותיות משפחתיות" ● את מקומו יחליף אנריקה לורס, ראש חטיבת עסקי ההדמיה וההדפסה

מצטרף לדירקטוריון אינטל. דיון ווייסלר, מנכ"ל ונשיא HP לשעבר. צילום: יח"צ

דיון ווייסלר, מנכ"ל HP, וליתר דיוק .HP Inc, עוזב את תפקידו – כך הודיעה החברה בסוף השבוע. העזיבה תתבצע בפועל ב-1 בנובמבר הקרוב. את מקומו יחליף אנריקה לורס, ראש חטיבת עסקי ההדמיה וההדפסה בחברה.

ווייסלר שימש כמנכ"ל החברה מאז הפיצול של HP לחברת התוכנה HPE ולחברת המחשבים האישיים והמדפסות .HP Inc. הוא הצטרף ל-HP ב-2012 וכעת עוזב, לדברי החברה, "בשל בעיות בריאות משפחתיות", שאותן היא לא פירטה. בשיחה עם כתבים ומשקיעים אמר ווייסלר כי ההחלטה הזו הייתה "הבחירה הכי קשה בחיי".

"בשיחותיי עם עובדים בחברה, אני אומר תמיד שיש לשים בראש סדר העדיפויות את המשפחה", ציין. "כעת עליי להקשיב לעצה של עצמי. לכן, אחזור לאוסטרליה לטפל בעניין המשפחתי בריאותי הזה".

ווייסלר יישאר בחברה עד ינואר 2020 ויסייע לחילופי ההנהלה. הוא ימשיך להיות בדירקטוריון החברה כמה חודשים נוספים, עד לפגישה הקרובה עם בעלי המניות של HP.

הרחיב את פעילות החברה לעולמות חדשים

במהלך תקופתו כמנכ"ל, לצד פעילויותיה המסורתית של החברה בעולמות המדפסות וההדמיה, ווייסלר ניתב את HP לפעילות בעולמות חדשים, דוגמת רכיב כשירות (Device as a Service) והדפסה בתלת ממד. "ארבע שנים לאחור (עם פיצול HP – י"ה)", אמר ווייסלר, "רבים פקפקו בנו, אבל אני לא הייתי אחד מהם. כעת אין כבר פקפוק (בהצלחת החברה – י"ה). המצאנו את החברה מחדש. הגדלנו את תזרים המזומנים והרווחים במיליארדי דולרים במהלך 15 הרבעונים האחרונים. לטעמי, HP מצויה במצב מצוין".

לורס, ששימש כנשיא חטיבת ההדפסה וההדמיה מאז הפיצול, נבחר פה אחד לתפקיד המנכ"ל על ידי הדירקטוריון. הוא עובד ב-HP מזה שלושה עשורים והחל את דרכו בה כמהנדס. ווייסלר אמר על מחליפו כי "לורס עבד בכל חלק בחברה – מחשוב אישי, הדפסה, עסקים תעשייתיים ושירותים. יש לי ביטחון מלא בו ובהנהלת החברה – ביכולתו לקחת אותה לשלב הבא של הצמיחה".

לדברי לורס, הוא יפעל בשתי רגליים: המשך הפעילות בעולמות המחשוב האישי וההדפסה, לצד פעילות בעולמות תוכן שנמצאים בצמיחה ושיש בהם הזדמנויות עסקיות חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים