בלקברי סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל; תפטר 40 עובדים

המרכז נפתח לפני ארבע שנים, על בסיס רכישת Watchdox הישראלית ● בכירים בחברה העולמית בישרו לעובדים על המהלך בפגישה שערכו עימם בשבוע שעבר ● לא ברור האם הפיטורים יבוצעו לפני החגים

מטלפונים פורצי דרך לאבטחת סייבר. בלקברי

בלקברי החליטה לסגור את מרכז הפיתוח שלה בישראל, שממוקם בפתח תקווה. בעקבות המהלך יפוטרו 40 עובדי המרכז, שנפתח לפני ארבע שנים, על בסיס רכישת Watchdox הישראלית.

על פי דיווחים, ההודעה על הפיטורים נמסרה לעובדים כבר ביום ג', בפגישה שהתקיימה בינם לבין בכירים בחברה העולמית. המהלך מבוצע כחודש לפני החגים, אולם עדיין לא ברור אם מכתבי הפיטורים יישלחו לעובדים לפניהם, במהלכם או אחריהם.

סכום הרכישה של Watchdox לא נמסר אז, אך הוערך ב-150 מיליון דולר. החברה, שנוסדה ב-2008 וגייסה 36 מיליון דולר בעיקר מהיזם הסדרתי שלמה קרמר, פיתחה טכנולוגיה לאבטחת מסמכים וקבצים. המוצר שלה מאפשר לארגון לדעת היכן נמצאים הקבצים שלו בכל רגע נתון ולהשמיד אותם מרחוק, במקרה הצורך. מרכז הפיתוח הישראלי של בלקברי המשיך לעבוד על מוצר זה.

הרכישה הייתה חלק מהאסטרטגיה של בלקברי אז, לעבור מעולם הטלפונים הניידים לעולם אבטחת המידע הארגוני – אסטרטגיה שאותה היא ביצעה בשנים האחרונות. אלא שבעולם אבטחת המידע פועלות חברות רבות, בהן כאלה שחזקות יותר מבלקברי. לעומת זאת, המכירות של מוצרי האינטרנט של הדברים שלה עלו ברבעון הראשון של השנה הכספית 2020, שעל תוצאותיו היא דיווחה ביוני, בקרוב ל-20%, ל-149 מיליון דולר. מניות החברה ירדו בששת החודשים האחרונים ב-20%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים