הושקו בישראל דגמי הגלאקסי Note 10 החדשים של סמסונג

מכשירי ה-Note 10 החדשים מציגים חידושים בשימושים של ה-S Pen, במערך הצילום, קישוריות ל-Windows, ומסך ענק של 6.8 אינץ' לדגם הפלוס

שבועיים לאחר הצגתם בניו יורק, ויומיים לפני ההשקה העולמית, השיקה אתמול סמסונג בישראל את מכשיר הדגל האחרון שלה – הגלאקסי Note 10, שהפך לראשונה לסדרת מכשירים והושק בשני דגמים: הדגם הרגיל, בעל מסך 6.3 אינץ', ודגם גדול יותר, ה-+Note 10 בעל מסך של 6.8 אינץ', שזמינים לרכישה ברשת חנויות סאני, אצל המפעילות הסלולריות ואצל המשווקים המורשים במחירים מומלצים של 3,590 ש"ח לדגם הרגיל ו-4,190 ש"ח לדגם הפלוס.

שני המכשירים כוללים מסך Dynamic AMOLED כמעט ללא שוליים, עם גומה למצלמת הסלפי במרכז חלקו העליון.

סידרת הה-Note כוללת כמובן את ה-S Pen, ובגירסה החדשה הוא שודרג והוספו לו תכונות חדשות, כמו שליטה על פעולות שונות באמצעות מחוות. החברה אף הודיעה כי פתחה את ערכת SDK למפתחים, שיוכלו כעת לפתח אפליקציות המשתמשות ביכולות של ה-S Pen.

בנוסף, ה-Note 10 כולל יכולת חדשה של המרת כתב יד לטקסט דיגיטלי וייצוא שלו למגוון פורמטים שונים, כולל Microsoft Word  ו-PDF.

עוד הוסיפה סמסונג יכולות חדשות של ה-DeX, המאפשרות לעבוד בצורה קלה יותר בטלפון ובמחשב אישי או ב-Mac. הודות לחיבור USB המשתמשים יכולים ליהנות מהפעלה מלאה של הטלפון באמצעות המחשב, לגרור ולהעתיק קבצים בין מכשירים, ולהשתמש בעכבר ובמקלדת באפליקציות האהובות עליהם בנייד, כשהנתונים שלהם נשארים מאובטחים בטלפון דרך Samsung Knox.

ה-Note10 אף משלב קישור אל Windows ישירות ל-Quick Panel, שמאפשר להתחבר למחשב עם Windows 10 בלחיצה אחת. ניתן לראות התראות, לשלוח ולקבל הודעות, וכן לסקור תמונות שצולמו לאחרונה מבלי שיצטרכו להשתהות ולהציץ בטלפון שלהם.

שני הדגמים כוללים סורק טביעות אצבע אולטרה-קולי מתחת למסך ומערך צילום משולש בגב המכשיר. בדגם הפלוס נוספה מצלמה רביעית מסוג DepthVision – המאפשרת סריקת עצמים תלת ממדית, יצירת עומק טוב יותר בתמונה והוספת אפקט הבוקה גם בווידאו.

דגם ה-Note הרגיל כולל 8 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ונפח אחסון של 256 ג'יגה-בייט, ודגם הפלוס כולל זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט ואחסון של 256 או 512 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון microSD עד לנפח של 1 טרה-בייט.

שני המכשירים נבדלים גם בנפח הסוללה – 3,500 מילי-אמפר לשכה בדגם הרגיל, ו-4,300 מילי-אמפר לשעה בדגם הפלוס עם טעינה מהירה במיוחד של 30 דקות, ובמכשיר הפלוס‎ תתאפשר טעינה חוטית עד הספק של 45 ואט (עם מטען מתאים בלבד, שיש לרכוש בנפרד).

עוד הוסיפה החברה למכשירים את יכולת הטעינה ההפוכה – ‏‏שמאפשרת לטעון באופן אלחוטי אביזרים אחרים התואמים לתקן Qi באמצעות הנחתם על גב המכשיר.

מכשירי ה- Note 10 יושקו בצבעי  אאורה גלואו, לבן ושחור.

גיא  היבש, מנהל המובייל בסמסונג ישראל ציין, כי גם הפעם, הגלאקסי Note10 מממש את ההבטחה לאוהדים העכשוויים של Note, הנעזרים  בו  כדי לקדם את הפרודוקטיביות והיצירתיות שלהם לרמה גבוהה יותר. כל רכיב ב-Note10 מיועד לסייע למשתמשים להשיג יותר. לא משנה אם הם עומדים לסיים פרויקט גדול בעבודה, מצלמים סרטון ועורכים אותו, או משחקים במשחק האהוב עליהם בנייד, ה-Note10 יעזור להם לעשות זאת מהר וטוב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים