מסתמן: סירי "תשיר" שירים מספוטיפיי

שתי היריבות מנהלות בימים אלה משא ומתן, שאם הוא יצליח, משתמשי העוזרת הקולית של אפל יוכלו לשמוע שירים מהשירות של ספוטיפיי ● בכך מתכוונות החברות, שמנהלות הליכים משפטיים האחת נגד השנייה, להשכין שלום ביניהן

סירי תשיר שיר שמח... מספוטיפיי. אילוסטרציה: BigStock

אפל וספוטיפיי נחשבות למתחרות הגדולות ביותר כיום בתחום צריכת המוזיקה הדיגיטלית. היריבות ביניהן הובילה גם לתלונות שהגישה ספוטיפיי לרשות ההגבלים העסקיים של ארצות הברית נגד יריבתה, תוך טענה שאפל משתמשת ב-AppStore כדי לקדם את השירות שלה על חשבונה, ומצד שני לטענות של אפל שספוטיפיי מרוויחה על חשבונם של אחרים.

כך או כך, אחת הדרכים שבהן משתמשת אפל כדי לקדם את השירות שלה על פני זה של יריבתה היא העוזרת הווירטואלית שלה, סירי.

אבל מתברר שכמו במקרים אחרים שבהם אפל הייתה מצויה בסכסוכים משפטיים מול יריבות, גם במקרה הזה נראה ששני הצדדים יקברו בקרוב את הגרזן באדמה. לפי דיווח של האתר דה אינפורמיישן, שמובא מכמה אנשים יודעי עניין, שתי החברות נמצאות באחרונה במשא ומתן למציאת פתרון.

אם המשא ומתן יקרום עור וגידים, משתמשי סירי יוכלו לתפעל באמצעות העוזרת הקולית את השירות של ספוטיפיי. הם יוכלו לבחור להרכיב רשימות שירים ולשמוע אותן, להאזין לשירים בודדים או לאלבומים בעזרת פקודות קוליות – בדיוק כמו שיכולים משתמשי ה-iPhone ושאר המכשירים של אפל לעשות בשירות המוזיקה שלה.

האם זה יקרה לקראת ההשקה של iOS 13, שצפויה ב-17 בספטמבר? לא בטוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים