לצאת מהעיר למקומות חדשים

גם אנשי היי-טק בעמדות מפתח, שעובדים מסביב לשעון בכל ימות השנה, עוצרים לרגע בקיץ ויוצאים לחופשה שעליה ישמחו לספר לכם ● והפעם: אודליה בוקר, סמנכ"לית שיווק גלובלית בחברת גלאסבוקס

14/08/2019 14:11
אנשים וחופשים

שם ותפקיד: אודליה בוקר, סמנכ"לית שיווק גלובלית בחברת גלאסבוקס, מובילה עולמית בניהול חוויית משתמש. בוקר נמנית על צוות ההנהלה הבכיר היושב במטה החברה בלונדון, ביניהם גם מנכ"ל החברה, ירון מורגנשטרן. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בפתח תקווה.

לאן את מתכוונת לצאת לחופשה השנה?
השנה יצאתי יחד עם בעלי ושלושת ילדיי לחופשת חורף משפחתית, ששילבה את היעדים מדריד וטולדו. נהנינו מהנופים בעיר, ביקרנו באתרים היסטוריים, בפרט באתרים המעידים על נוכחות יהדות ספרד, ובמוזיאון אל גרקו. בהמשך לחופשה הזו, אנו מתכננים חופשה נוספת השנה, עם דגש על חיבור לטבע, ביער שרווד שבאנגליה ובחבל הארץ הצרפתי בורגונדי.   

לכמה זמן?
ארבעה ימים.

מה את אוהבת לעשות בחופשות שלך?
אני אוהבת כל מה שהוא חדש. אני אוהבת לנפוש במקומות שלא הייתי בהם, ולא לחזור למקומות שכבר ביקרתי בעבר. כל חיי אני גרה בעיר, אם זה פריז, לונדון או תל אביב, כך שבחופשה אני אוהבת לצאת מהעיר ולבלות בחיק הטבע. בשנים האחרונות אנחנו פחות שוהים במלונות, אנחנו שוכרים דירה ב-Airbnb ופשוט מטיילים.

תני המלצה על היעד האהוב עליך ביותר
קוסטה ריקה ללא ספק. העוצמה של הטבע מחזירה אותך לשורשים, לבסיס שלך. בנוסף, מדובר ביעד מלא הרפתקאות, החל מטיולים ליליים בג'ונגל והמשך באומגות ושלל פעילויות חווייתיות שמתאימות לכל הגילאים.

אודליה בוקר ובעלה, על רקע הנוף של טולדו. צילום: עצמי

אודליה בוקר ובעלה, על רקע הנוף של טולדו. צילום: עצמי

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים