מיקרוסופט מושכת את אופיס 2019 מתוכנית השימוש הביתי שלה

עובדי חברות, אם רכשתם את התוכנה לשימוש בביתכם בעלות חד פעמית - תשארו איתה ● אבל מי שלא השכיל לעשות זאת עד כה יתבקש מעתה לשלם דמי מנוי חודשיים בעבור שימוש באופיס גם מביתו

Microsoft Office

מיקרוסופט הודיע באחרונה כי המשתמשים כבר לא יוכלו לקנות עותק עצמאי של Microsoft Office 2019 כחלק מתוכנית השימוש הביתי שלה, HUP. מעכשיו עליהם להפוך למנויים של אופיס 365 לכל אורך הדרך.

תכנית HUP נועדה כדי לאפשר למשתמשים לקנות את התוכנה שבה הם משתמשים בעבודה גם לשימוש במחשבים הביתיים שלהם, ובהנחה. כעת מבשרת הודעה בשאלות הנפוצות בנושא HUP כי "ה-Office Professional Plus 2019 וה-Office Home and Business 2019 כבר אינם זמינים" במסגרת התכנית.

משמעות הדבר היא שאם אתם עובדים בחברה שלוקחת חלק ב-HUP, כעת תוצע לכם הנחה של 30 אחוז על מנוי חודשי לשימוש בתוכנות במקום – וההנחה הזו תמשיך גם אם תעזבו את המעסיק שלכם. בנוסף, אם כבר קניתם את ההצעה במסגרת התכנית, היא תמשיך לעבוד. המנוי בתשלום תומר בעלות של 48.99 דולר לשנה עבור Office 365 Personal, או 69.99 דולר לשנה בעבור Office 365 Home.

גרסת ה-Office 2019 העצמאית עדיין זמין לרכישה במסגרת התכנית, אבל זה לא סוד שמיקרוסופט תשמח להפסיק להציע גם אותה ולהעביר את כולם לדגם המנוי.

ולכן, על פי הדיווחים והפרשנויות בתקשורת, ייתכן בהחלט ששינוי כזה של גביית דמי מנוי על כל יתר המוצרים בתכנית עלולה להגיע ושהבשורה העכשווית היא רק סנונית המבשרת על תחילת עידן אופיס 2019 כמוצר עצמאי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל טובי

    פשוט, נכנסים לאיביי ורושמים office 365 lifetime ובכמה דולרים קונים רישיון לכול החיים לאופיס.

  2. יונאל

    בעידן של מידע זמין , אין סיבה לשלם עבור שימוש. ישנן חלופות הנותנות מענה לרוב רובה של האוכלוסיה. גם אם נניח ש"אין כמו אופיס" עדיין, זה רלוונטי למעטים, אם בכלל.

אירועים קרובים