נשים ומחשבים: ליזה כהן, אינוגי אינוביישן האב

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ליזה כהן, מנהלת השקעות ב-Innogy innovation hub

ליזה כהן, מנהלת השקעות באינוגי אינוביישן האב. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: ליזה כהן, מנהלת השקעות באינוגי אינוביישן האב (זרוע ההשקעות של Innogy SE – חברת אנרגיה גרמנית, מהגדולות באירופה).

ותק בתפקיד: שלוש שנים.

תפקידים קודמים: אנליסטית מיזוגים ורכישות בבנק השקעות לביא קפיטל.

השכלה: תואר ראשון במינהל עסקים ומימון מהבינתחומי ותואר שני בשיווק אסטרטגי בבית הספר לפיננסים ועסקים בלונדון.

משפחה: נשואה + 1.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

מאז שלמדתי על מנועי הצמיחה של הכלכלות של היום, והבנתי שסטארט אפ בן 5 שנים יכול להתחרות אל מול גופים ענקיים וותיקים ראש בראש, רציתי להבין כיצד הטכנולוגיה שינתה תעשיות שלמות וממשיכה לאיים על תעשיות כבדות. אם זה בשיפור היעילות, חשיבה מחוץ לקופסה על האתגרים הנוכחיים והמצאת שירותים חדשניים. כל העולם מסתכל על ישראל ברגע שחשים מהפכה עתידית ואיום מטכנולוגיות חדשות. רציתי לשחק תפקיד מרכזי בחיבור בין הגופים הגדולים והבינלאומיים ברחבי העולם לבין הסטארט-אפים הישראליים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לא. אני חושבת שכל אישה צריכה להביא את עצמה ולהרגיש בטוחה כשהיא מתחרה שווה בשווה עם גברים בתעשייה זאת. אני אף חושבת שזאת הזדמנות עבורנו בתור נשים להביא דעה ומחשבה אחרת בפורומים עם רוב של גברים. בזמן האחרון אני נחשפת יותר ויותר לנשים בתפקידים מרכזיים בתעשיית ההיי-טק בישראל.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא. אישית לא נתקלתי באפליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים