לי אורון מונתה למנכ"לית אוטופונט APS

אורון מביאה עמה לחברה ניסיון רב בחברות כמו פרטנר ובזק בינלאומי ● במסגרת תפקידה החדש, היא הספיקה להשלים את מיזוג אימאג' טכנולוגיות לחברה ולהשיק פתרונות חדשים

לי אורון, המנכ"לית החדשה של אוטופונט. צילום: יעל נער

לי אורון מונתה למנכ"לית אוטופונט APS, שמספקת ומפתחת פתרונות טכנולוגיים מזה יותר מ-25 שנים – כך נמסר היום (א') מהחברה.

אורון מחליפה בתפקיד את אלון כהן. היא הצטרפה לאוטופונט לאחר 4.5 שנים בפרטנר, שם הייתה בתפקידה האחרון סמנכ"לית החטיבה העסקית. קודם לכן היא ניהלה את תחום הלקוחות העסקיים בבזק בינלאומי במשך 14 שנים. לאורון תואר ראשון במשפטים ותואר נוסף בהנדסת תעשיה וניהול.

במסגרת תפקידה, אורון אחראית על בניית האסטרטגיה של אוטופונט והמשך ביסוסה. כבר עם הצטרפותה השלימה אורון את מיזוג פעילותה של אימאג' טכנולוגיות לתוך אוטופונט, והחלה בהשקת שירותים ופתרונות טכנולוגיים חדשים, הכוללים מערכות גיבוי והגנה על המידע בארגון, ארכיון דיגיטלי חכם מבוסס OCR ועוד.

הפתרונות שבפורטפוליו של החברה כוללים הדפסת צ'קים על נייר חלק במשרד בטכנולוגיות חדישות, הפקדת צ'קים דיגיטלית ממערכת ה-ERP ישירות לחשבון הבנק בקליק אחד, בקרה ושליטה על מדפסות (מרכזי הדפסה מאובטחים), מערכות סריקה חכמה וארכיון דיגיטלי, פתרונות קיפול ועיטוף ועוד. כמו כן, אורון סיפרה שבימים אלה החברה נותנת מענה ללקוחות רבים, קיימים וחדשים, המבקשים להסב את מערכות הצ'קים שברשותם למבנה הצ'ק החדש, בהתאמה לתקן 501 של בנק ישראל, שנכנס לתוקף בחודש שעבר – שנדרש במסגרת החקיקה לאיסור הלבנת הון. לדבריה, מאות רבות של לקוחות כבר הוסבו לעבודה בתצורה החדשה.

לדברי אורון, "אני רואה את שוק פתרונות ההדפסה הדיגיטליים וניהול המידע הולך וגדל בארגונים. אוטופונט תמשיך להתבסס בשנים הבאות בתחום ניהול המידע ומתן פתרונות דיגיטליים מקיפים לסביבת העבודה העסקית. אנחנו מהווים One stop shop לעסקים, תוך מיקוד בשלושה פרמטרים שעומדים תמיד לנגד עינינו: התייעלות מתמדת, חסכון ואבטחת מידע, על ידי אספקת פתרונות שנותנים מענה לצרכי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים