גיוס של 23 מיליון דולר לחברת WSC Sports

חברת WSC Sports מדווחת על השלמת סבב גיוס שלישי בסך כולל של 23 מיליון דולר. הכסף שגויס ישמש להרחבת הפעילות של החברה לענפי ספורט חדשים, לאזורים גיאוגרפיים נוספים ולהרחבת סל המוצרים של החברה. עד כה גייסה החברה, כולל גיוס זה, 39 מיליון דולר.

סבב הגיוס הובל על ידי O.G Tech Ventures, זרוע ההשקעות בהיי-טק O.G.Tech של איל עופר, לצד קרן ההון-סיכון NTT DOCOMO, קרן ההשקעות (HBSE (Harris Blitzer Sports & Entertainments וכמו כן Maor Investments ,ISF ו-Go4it Capital.

המשקיעים בסבבי ההשקעות הקודמים של החברה לקחו חלק גם בסבב ההשקעה הנוכחי, בהם Intel Capital, Detroit Venture Partners (קרן ההון-סיכון של דן גילברט, בעלי קבוצת קליבלנד קאבלירס), Elysian Park Ventures, WISE Ventures (קרן ההון-סיכון של משפחת ווילף, בעלי קבוצת מינסוטה ויקינגס), 2BAngels ו-iAngels ופלאס ונצ'רס. סבב הגיוס מגיע לאחר צמיחה מואצת ב-WSC Sports שבמהלכה הכפילה החברה את בסיס הלקוחות וההכנסות שלה כל שנה במהלך שלוש השנים האחרונות, כאשר מצבת העובדים של החברה חוצה את רף 100 העובדים בישראל ובעולם, תוך הקמת פעילות ומשרדים חדשים בניו יורק ובסידני.

הפלטפורמה של WSC Sports מבוססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית והיא מייצרת ומפיצה סרטוני ספורט מותאמים אישית לכל פלטפורמה ולכל אוהד ספורט – באופן אוטומטי ובזמן אמת. כיום, בעלי זכויות שידור גדולים נמנים עם משתמשי הפלטרפורמה, בהם WarnerMedia, NBA, MLS, Open Open, PGA Tour, Bundesliga ואחרים. הפלטפורמה מתבססת על טכנולוגיות AI מתקדמות כדי לנתח שידורי ספורט חיים, לזהות כל אירוע שמתרחש במהלך המשחק וליצור תוכן וידיאו קצר ומותאם אישית הזמין לפרסום בכל יעד דיגיטלי. הדבר מאפשר לשותפים של החברה ליצור ולהפיץ באופן מיידי קליפים וסרטוני וידיאו מותאמים אישית, בקנה מידה גדול, כדי ליצור מעורבות בקרב קהל היעד ולהגדיל את הזדמנויות החשיפה של הסרטונים, כמו גם את אפשרויות המונטיזציה.

רועי אורון, שותף-מנהל בזרוע ההשקעות O.G.Tech, יצטרף לדירקטוריון החברה.

ההודעה מגיעה לאחר ההכרזה האחרונה של החברה בחודש יוני על הצטרפותם של דיוויד סטרן, הנציב האגדי של ליגת ה-NBA, לצד ג׳ון קוזנר, לשעבר סמנכ״ל מדיה דיגיטלית ב-ESPN, כיועצים לחברה.

״אני נרגש מכך ששותפים אסטרטגיים גדולים מצטרפים ל-WSC Sports, ושמח מאוד שהמשקיעים הנוכחיים, שמלווים אותנו בשנים האחרונות, מאמינים בנו וממשיכים להשקיע ולגדול עם החברה״, אמר מנכ״ל ומייסד החברה, דניאל שיכמן. ״אני מאוד גאה במה שבנינו עד כה, עם צוות מדהים ותרבות ייחודית. אני בטוח שסבב הגיוס הנוכחי יסייע לנו להמשיך בתהליכי הצמיחה של החברה, ושנמשיך להשפיע על האופן שבו בעלי זכויות שידור מספקים תוכן לצרכני הספורט ברחבי העולם״.

איל עופר, יו״ר קבוצת Ofer Global, אמר: ״אנחנו גאים לקחת חלק במסע של WSC Sports ולהצטרף למהפכה שמובילה החברה בתרבות צריכת התוכן של אוהדי ספורט בעולם. ההשקעה בחברה תואמת לאסטרטגיה של זרוע ההשקעות O.G. Tech: התמקדות בחברות מבטיחות שנמצאות בצמיחה מואצת שיש להן מייסדים יוצאי דופן. אנחנו שמחים שההשקעה תסייע לחברה להרחיב את פעילותה בענפי ספורט חדשים, במוצרים ובמדינות נוספות״.

מייסדי WSC Sports. מימין: אביב ארנון, סמנכ״ל פיתוח עסקי; שמוליק יפה, סמנכ״ל טכנולוגיות; חי גל, סמנכ״ל תפעול; דניאל שיכמן, מנכ״ל. צילום: מירב סביר

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים