אפל תקבע מגבלות חדשות ליישומי הודעות מיידיות באינטרנט

החברה מבצעת שינויים באופן שבו iOS שלה עובדת, ואלו יגבילו את פעולת היישומים ברקע ● הדבר ישפיע במיוחד על השיחות הקוליות באפליקציות כמו ווטסאפ ומסנג'ר, עובדות ● מפתחי אפליקציות יקבלו ארכה עד אפריל 2020 לעדכן את האפליקציות בהתאם

אפל מתכננת למנוע משיחות VoIP לפעול ברקע. אילוסטרציה: BigStock

אפל, לפי דיווחים, עומדת להטיל מגבלות חדשות על ביצוע של שיחות קוליות באינטרנט (VoIP). מגבלות אלו, כך דווח, כנראה יאלצו את יצרניות אפליקציות ההודעות המיידיות, אשר כוללות את האופציה לשיחות קוליות, לבצע שינויים שיאפשרו להמשיך לבצע שיחות שכאלו.

השינוי שאפל תבצע במערכת ההפעלה נועד למנוע משיחות VoIP לפעול ברקע, כשהמשתמש בעצם מתפעל אפליקציה אחרת. אפליקציות כמו ווטסאפ ומסנג'ר של פייסבוק מריצות תהליכי VoIP ברקע, כדי לזרז את המענה לשיחות כשהן מתקבלות בפועל – אבל ההערכה היא שמדובר במידה מסוימת בתהליכים שמשמשים את החברות גם כדי לאסוף מידע בזמן אמת מהמכשירים.

השינוי הזה אמור להיכלל ב-iOS 13, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הטלפונית שתושק בסתיו הקרוב עם ההכרזה הצפויה על iPhone XI.

"השינויים שאמורים להיות מוחלים ב-iOS משמעותיים, אבל אנחנו מנהלים שיחות מול אפל כדי להתייחס אל זה בצורה הטובה ביותר. כדי להבהיר – אנחנו משתמשים ב-PushKit VoIP API כדי לספק חוויית הודעות פרטיות ברמה הגבוהה ביותר, ולא לצורך איסוף מידע", מסר אחד מדוברי פייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים