מה חדש ב-Google Fit?

פלטפורמה הכושר ויישום המעקב הבריאותי שפותחה על ידי גוגל מוסיפה כמה תכונות ושילובים עם יישומים אחרים שעשויים להוסיף עניין בה, בעיקר אם אתם סקרנים בנוגע לדפוסי השינה שלכם

אפליקציית Google Fit. צילום: BigStock

Google Fit של גוגל התחילה את דרכה כשיצאה ב-2014 כאפליקציית מעקב אחרי בריאות וכושר, והייתה בסיסית למדי. עדכון חדש שלה מוסיף לה תכונות כמו מצב כהה ומעקב שינה ואולי יעלה את העניין בה.

Google Fit אמורה הייתה להיות התשובה של גוגל לאפליקציית הבריאות של אפל ולנטר בעבור המשתמשים באופן אוטומטי פעילויות שלהם כמו הליכה, רכיבה על אופניים וריצה. בנוסף היא יודעת לעקוב אחר יעדי הכושר והירידה במשקל שקבע לעצמו המשתמש. אפליקציית Google Fit גם טעונה מראש בשעוני WearOS של גוגל, וניתן לגשת אליה גם מאתר האינטרנט של הענקית. ובכל זאת היא לא ממש כבשה את העולם.

אז מה נשתנה ביישום הכושר והבריאות?

העדכון האחרון שלה מצרף אליה מצב כהה, שהפך לאחרונה לפופולרי משום שהוא אמור להקל על עינינו, ושלדברי גוגל יעזור למשתמשים "להירגע בזמן הנכון ולזכות בשנת לילה טובה יותר", מכיוון שהוא "עדין לעיניים". המצב הכהה ידוע גם כמסייע לחיסכון בחיי הסוללה. כעת יוכלו משתמשי היישום להפעיל אותו בהגדרות.

אז איך אתם ישנים? צילום אילוסטרציה: BigStock

אז איך אתם ישנים? צילום אילוסטרציה: BigStock

מאפיין חדש נוסף בעדכון של ה-Fit, שמוצג כעת למשתמשים בנייד, הוא מעקב שינה, והוא המעניין יותר, כיוון שהוא מאפשר למשתמש לעקוב אחר דפוסי שנת הלילה שלו על ידי חיבור אפליקציית השינה המועדפת עליו ל-Google Fit, שתנפיק גם תרשימים המראים את כל דפוסי השינה של האדם לאורך זמן נתון. על פי גוגל, המשתמשים יכולים כעת להוסיף, לערוך או לגשת להיסטוריית השינה שלהם דרך היומן ביישום.

עוד תוספת משדרגת היא העובדה שמשתמשי Fit דרך iOS יזכו מעכשיו גם הם במפות מסלול לאימוני הליכה ורכיבה על אופניים, בדומה למה שכבר הגיע לגרסת האנדרואיד של האפליקציה. מפות המסלולים ב-iPhone יתאימו ויסונכרנו גם לאימונים שנעשים במעקב באמצעות ה-WearOS, או בשעון החכם של אפל, ה-Apple Watch, וכן באפליקציות מחוברות אחרות.

כל התכונות החדשות עתידות להיכנס לפעולה עד אמצע אוגוסט 2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים