וואווי בודקת סמארטפון עם מערכת ההפעלה Hongmeng, שיושק כנראה עוד השנה

למרות שיו"ר החברה, ליאנג הואה, ציין' כי וואווי מעדיפה להשתמש במכשירים הניידים שלה במערכת ההפעלה הגוגלית Android, החברה ממשיכה להתכונן ליום "שאחרי", ובוחנת כעת סמארטפון ראשון שיפעל עם המערכת הקניינית שלה, Hongmeng, שעשוי לצאת למכירה עד סוף השנה

שוקעת. וואווי

ענקית הטכנלוגיה הסינית וואווי ממשיכה להתכונן ליום "שאחרי", ובוחנת כעת סמארטפון שיפעל עם מערכת ההפעלה Hongmeng פרי פיתוחה, שתהווה תחליף ל-Android של גוגל, שלפי הדיווחים עשוי לצאת למכירה עד סוף השנה.

התחלת מכירה של מכשירי Hongmeng תסמל מהלך עקרוני וגדול עבור ענקית הטכנולוגיה הסינית, הממוצבת במקום השני בעולם בקרב יצרניות הסמארטפונים, לאחר שפעולותיה של ארצות הברית נגדה מאיימות על יכולתה להשתמש בטכנולוגיות אמריקניות, בהן, כמובן, מערכת ההפעלה של גוגל.

בעבר ציינו מנהלים בכירים של וואווי, כי מערכת ההפעלה של החברה מתוכננת לשרת מוצרי IoT, ולפני כחודש אף ציינה החברה, כי המכשירים הראשונים שיפעלו עם המערכת ירכיבו את קו הטלוויזיות החכמות החדש של מותג Honor של החברה.

בשיחת משקיעים לרגל הצגת תוצאותיה הכספיות של החברה בשבוע שעבר, אמר יו"ר החברה, ליאנג הואה, שהחברה מעדיפה להשתמש במערכת ההפעלה Android של גוגל במכשירים הניידים שלה, ומתייחסת למערכת ההפעלה הקניינית Hongmeng כחלק מ"אסטרטגיית הטווח הרחוק" שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים