מדיה-טק מצטרפת למרוץ המעבדים לטלפוני משחקים

יצרנית השבבים מדיה-טק החליטה להצטרף למירוץ, ולספק מעין תחרות לקוואלקום עם מערכת על שבב ייעודית לטלפוני משחקים, והכריזה על Helio G90

נישת טלפוני המשחקים כבר עושה סימנים ראשונים שהיא הופכת למגמה אמיתית. יצרנית השבבים מדיה-טק החליטה להצטרף למירוץ, ולספק מעין תחרות לקוואלקום עם מערכת על שבב ייעודית לטלפוני משחקים, והכריזה על Helio G90.

לעומת ה-+Snapdragon 855 של קוואלקום, שלמעשה הציעה ליבה אחת מואצת לעומת ה-Snapdragon 855, וכן הגברת המהירות של השבב הגרפי, התצורה של ה-Helio G90 מעט מסורתית יותר ומתבססת על שתי ליבות מהירות Cortex-A76 במהירות מרבית של 2.05 גיגה-הרץ, ושש ליבות Cortex-A55 שכולן מיוצרות בליתוגרפיה של 12 ננו-מטר. כשבב הגרפי בחרה מדיה-טק ב-Mali-G76 החדש יחסית, במבנה של ארבע ליבות במהירות מרבית של 800 מגה-הרץ.

המערכת תומכת בזיכרון עבודה LPDDR4x בנפח מרבי של 10 גיגה-בייט, היא תומכת במצלמה יחידה מאחור בגודל של 64 או 48 מגה-פיקסל, או בתצורות צילום של עד ארבע מצלמות עם חיישנים קטנים יותר באופן משמעותי. מבחינת קישוריות, היא תומכת בחיבור LTE Cat 12, שמאפשר העברת נתונים בקצב של עד 1 גיגה-ביט/לשנייה לצד חיבור Wi-Fi.

במערכת מוטמעת טכנולוגיה, שבמדיה-טק מכנים HyperEngine, אחת התכונות היא מעבר חכם אוטומטי בין אמצעי הקישור השונים כדי להבטיח מהירות חיבור מרבית, אפשרות לעבוד מול שני ערוצים בו זמנית, בקרת שליטה מהירה ומדויקת יותר וזמן תגובה מהיר יותר של המסך.

המערכת על שבב החדשה, יחד עם מערכת נוספת בשם Helio G90T שמדיה-טק עדיין לא סיפרה מה היא מציעה בשונה, מיועדת כנראה לקו השני של טלפוני המשחקים, לשימוש בידי יצרניות קטנות יותר או עבור יצרניות שרוצות למכור טלפוני משחקים בשווקים המתפתחים במחיר נוח יותר, ובעיקר בהודו ובסין.

הראשונה להכריז על השקת טלפון המבוסס על Helio G90 היא שיאומי, שסיפרה שהוא יגיע בקרוב, קודם כל לשוק ההודי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים