IoT לתינוקות – מתי צריך להחליף חיתול לתינוק?

Lumi by Pampers הוא מוצר בפיתוח של מותג פמפרס - מערכת טיפול מחוברת הכל כלול, שתודיע להורים באמצעות הסמארטפון מתי צריך להחליף לתינוק חיתול, לצד נתונים נוספים הקשורים לרווחתו של התינוק

צריך להחליף?… עוד לא?… ההורים שבינינו מכירים היטב את השגרה הזאת, של בדיקת החיתול… רטוב… רטוב מאוד… מפוצץ… אולי עכשיו, בסיוע מי שהמציאה לפני 60 שנה את החיתול החד פעמי הראשון, יוכלו ההורים לתינוקות הקטנים להתלבט פחות בעזרת מוצר חדש שהיא מפתחת, בשם  Lumi by Pampers.

פרוקטר אנד גמבל, החברה האם של פמפרס, בודקת כעת את ה-Lumi, שהוא אביזר IoT, שהחברה מגדירה אותו, כ"מערכת טיפול מחוברת הכל כלול", שתודיע להורים באמצעות הסמארטפון מתי צריך להחליף לתינוק חיתול.

ה-Lumi הוא חיישן קטן שמניחים על החיתול של התינוק, ובצירוף מצלמת וידיאו של לוג'יטק, יקבלו ההורים באמצעות הסמארטפון נתונים נוספים, הקשורים לרווחתו של התינוק, כמו הטמפרטורה בחדר, לחות, תנועות גוף, מעקב שינה וכד'.

מחירה של המערכת עדיין לא ידוע, והחברה מאפשרת להירשם באתר שלה לקבלת המוצר כשיהיה זמין, למרבה הצער, רק בארצות הברית, לפחות בהתחלה.

"תהינו כיצד אנחנו יכולים לעשות יותר כדי לתמוך בהתפתחות היומיומית של תינוקות", כותבת החברה באתר שלה. "אז חברנו ל-Verify וללוג'יטק כדי לייצר את Lumi – מערכת טיפול מחוברת הכל כלול הראשונה בעולם, שמחוללת מהפכה במעקב אחר תינוקות ומסייעת להורים לעקוב ולנטר אחר התינוק שלהם 24/7. באמצעות שילוב וידיאו עם חיישן פעילות, Lumi מסייע להורים לשלב נתוני זמן אמת עם תחושותיהם האינטואיטיביות ומציע תובנות שמותאמות לתינוק המיוחד שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים