אילון מאסק מבטיח שבמכוניות טסלה יוכלו לצפות בקרוב ביוטיוב ונטפליקס

הזרמת התכנים תתאפשר הישר מלוח המחוונים המרכזי והגדול, כך שהנהגים יוכלו לצפות בתכניות אהובות עליהם ● מסיבות בטיחות, עם זאת, המצב החדשני עומד לפעול רק בזמן עצירה, מה שאומר שהפקקים במקרה של בעלי מכוניות טסלה יראו אחרת, תרתי משמע

פרצה שבינתיים כבר טופלה. טסלה. צילום: נאדג, BigStock

יצרנית כלי הרכב החשמליים טסלה מתכוונת להוסיף עוד אפשרויות בידור לתועלת לקוחותיה. מנכ"ל החברה, אילון מאסק, אישר שהזרמה של נטפליקס ויוטיוב תתווסף בקרוב ללוח המחוונים הגדול של המכוניות מתוצרת טסלה.

"יכולת להזרים את יוטיוב ונטפליקס כאשר המכונית עוצרת מגיעה לטסלה שלך בקרוב! יש לזה תחושה קולנועית מדהימה להפליא, בגלל המושבים הנוחים ומערכת הסראונד הקולית", צייץ מאסק ביום שבת האחרון בטוויטר.

 

הרעיון להכניס את שירותי הזרמת הווידיאו לתצוגת הנהג של טסלה נמצא בפיתוח כבר מזה זמן מה, ומאסק הזכיר אותו כבר באוגוסט שעבר, כשהכריז על הגעתם של משחקי אטארי קלאסיים למערכת הבידור. מאסק שב ואזכר את התוספת העתידית בכנס E3 בחודש שעבר.

יותר ויותר יכולות אוטונומיות עם Autopilot V10 ועתיד מבטיח

נטפליקס, יוטיוב ותוספות הקונסולות החדשה יכללו ב-Autopilot V10, מערכת הסיוע לנהגים של טסלה, שעשויה להיכנס לפעולה בסוף אוגוסט, בהינתן שהפיילוט יצלח.

לדברי המנכ"ל, ה-V10 תשפר את גם את אפשרות "הטייס האוטומטי" (Autopilot) לכבישים המהירים, את יכולות זיהוי השילוט בדרכים ושאר תכונות, ביניהן את זו המכונה "זימון חכם" (Smart Summon) – אחד הפיצ'רים המתקדמים יותר שמגיעים למכוניות טסלה, שמאפשר לכלי הרכב יכולות לנווט באופן אוטומטי במגרשי חנייה ולאתר מקום חניה פנוי, לחנות בו ולהגיע בחזרה לאסוף את בעליהם כאשר הוא מזמן אותם בתום שהותו במקום.

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה. איור אילוסטרציה: BigStock

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה. איור אילוסטרציה: BigStock

כמובן שגם הגישה למשחקים, וגם ההזרמה הקרבה ובאה של תכני הווידיאו במכוניות החברה, זמינים רק כאשר המכונית נייחת מטעמי בטיחות, ומאסק התייחס לכך בציוץ עוקב שהעלה אחרי הפרסום הראשון, ובו הבטיח כי "כאשר יתקבל אישור לנהיגה אוטונומית מלאה מהרגולטורים, נאפשר וידיאו תוך כדי תנועה".

טסלה, כמו חברות אחרות, נמצאת במירוץ לפיתוח טכנולוגיה אוטונומית כבר מזה תקופה ארוכה. כעת, עם ההודעה האחרונה על הוספת האפשרות לצריכת תכנים פופולריים בנסיעה, בשילוב התכניות למכוניות רובוטיות שיפעלו לחלוטין ללא נהג, מתקבלת תמונה מעניינת למדי של חיים בעתיד שיהיה אוטונומי לחלוטין, וכמה תמורות תביא החדשנות הזו להמוני בני אנוש התקועים בנסיעה על הכבישים שעות רבות מדי יום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים