מטריקס DevOps תייצג בישראל את פתרון הפלטפורמות החברתיות Linchpin

במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם סייברט מדיה, מטריקס תהיה אחראית על שיווק ומכירה של פלטפורמת Linchpin בישראל, וכך תתרום להגדלת הנוכחות שלה בשוק הישראלי

מימין: אדיל נסרי, מנהל שותפים בסייברט מדיה ואורן קרוג, מנהל פעילות ב-מטריקס DevOps. צילום: אלי מנדלבאום.

מטריקס DevOps, זרוע ה-DevOps של מטריקס, נבחרה לייצג בישראל את הפתרון Linchpin של חברת סייברט מדיה – פלטפורמת אינטרה-נט חברתית מבוססת Confluence, המחברת את ההנהלה עם העובדים בארגון ומנהלת את הידע הארגוני במקום אחד.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, מטריקס DevOps תהיה אחראית על שיווק ומכירה של הפתרון ותתרום להגדלת הנוכחות שלו בשוק הישראלי.

Linchpin למעשה עושה את החיבור הרצוי והנדרש בין שיתוף הפעולה הדיגיטלי, המתקיים בין חברי צוות בארגון, לבין דרישות הניהול הקלאסיות. בנוסף לכך, המוצר מציע לעובדים חוויית משתמש מותאמת אישית גם בארגונים בהם הסביבה מבוזרת באתרים שונים בעולם, עם תנאים מיטביים לעבודת צוות פרודוקטיבית, יצירה ורכישה יעילה של מידע וניהול ידע מובנה. 

Linchpin הוא כלי ויזואלי המותאם למראה ולתחושה של החברה, עם תוכן ותכונות מותאמים לעובד, לעבודתו בחברה, לתחומי העניין ולפרופיל שלו: הוא מכיל חדשות, אירועים, הודעות, מידע, ניהול חווית עובד חדש בארגון ועוד.

Atlassian Confluence – המרכיב המרכזי ב-Linchpin

המרכיב המרכזי ב-Linchpin הוא Atlassian Confluence, ובזכותו יש למוצר בסיס תוכנה חזק, בשילוב עם יישומים מודולריים של Linchpin, שפותחו על ידי סייברט מדיה (שפיתחה גם את ה-addon draw.io ו-Agile Hive), המספקים פלטפורמת שיתוף פעולה שמתאימה את עצמה לצרכים ולדרישות של הארגון. מערכת האינטרה-נט מאפשרת לארגון למצוא את כל הכלים הנדרשים למשימה במקום אחד, מוטמעים ונגישים.

Seibert Media חברת האם הגרמנית נוסדה ב-1996. החברה מספקת שירותי אינטרנט ואינטרה-נט מקצועיים ב-ויזבדן, גרמניה, ובסן דייגו, ארה"ב. החברה מעסיקה כיום 147 עובדים, מחציתם מפתחים המתמחים בפיתוח תוכנה אג'ילית. החברה עוסקת בכל האספקטים של אסטרטגיה, ייעוץ, עיצוב, פיתוח תוכנה, תהליכים ואבטחת מידע. בנוסף החברה היא שותף עסקי פלטינום של אטלסיאן.  

אדיל נסרי, מנהל שותפים בסייברט מדיה: "אנו שמחים להציע את הפתרונות שלנו בתחום הפלטפורמות החברתיות לשוק הישראלי, הנחשב לשוק חלוצי המאמץ טכנולוגיות חדשניות במהרה. בחרנו לחתום על הסכם שיתוף הפעולה עם מטריקס DevOps בשל המקצועיות של הצוות והיותם חלק מחברת מטריקס, המובילה את השוק הישראלי ומספקת פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה".

אורן קרוג, מנהל פעילות ב-מטריקס DevOps: נחשפנו ל-Linchpin בכנס אטלסיאן בווגאס. התרשמתי מאוד מהכלי, שנמכר בארה"ב ובאירופה על-ידי שותפים של Atlassian, ולאחר בחינה מעמיקה של הכלי החלטנו שיש בישראל מקום לכלי שהופך את מוצר Confluence מכלי wiki ששומר מסמכים (בדומה ל-SharePoint) לכלי חוצה ארגון, עשיר בפיצ'רים, ומצמצם בצורה דרמטית את השימוש במיילים הפנימיים בארגון ומקרב את הנהלת החברה לעובדים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים