פורטנייט: בן 16 הוכתר כאלוף העולם וגרף שלושה מיליון דולר כפרס

טורניר Fortnite World Cup, שנערך לאורך כמה ימים בניו יורק באצטדיון ענק, ושצפו בו בלייב עוד מיליוני בני אדם, זיכה את הנער האמריקני בתואר הנחשק אלוף העולם בפורטנייט, בהרבה כבוד, וגם בסכום המשמעותי, והוא הפך לזוכה הגדול ביותר בתחום הגיימינג עד כה

המלחמה האמיתית לא מתרחשת במשחק. פורטנייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

קייל גיירסדורף בן ה-16, המוכר בזירת משחקי הווידיאו בכינוי "בוגה", ניצח בגמר גביע העולם בפורטנייט, שנערך אתמול (א') באצטדיון ארתור אשר בניו יורק. הוא זכה בהמון כבוד אבל לא רק – גם בפרס הגדול בהיסטוריית הגיימינג. 3 מיליון דולר.

Congrats to all of our winners this weekend at the #FortniteWorldCup Finals

בסוף השבוע האחרון ערכה יצרנית המשחק הלוהט פורטנייט, חברת אפיק גיימז, את הטורניר הראשון של Fortnite World Cup 2019 בעיר ניו יורק. האירוע נמשך שלושה ימים, מיום ו' ועד הגמר שהתקיים אתמול (א'), ושודר בהזרמה לרבבות צופים אחרים מהבית.

סדרת מוקדמות, שהחלה באפריל השנה, כללה שחקנים שהרוויחו נקודות בטורנירים ליחידים או בסבבי דו-קרב שבועיים, בכדי להעפיל לאירוע הגמר. לפי אפיק גיימז השתתפו בשלבים אלו 40 מיליון שחקני פורטנייט מכל קצוות תבל. מספר מדהים, אבל לא מפתיע בהתחשב בהיסטריה סביב המשחק, כמו גם במה שרבים טוענים שהיא התמכרות של ממש.

בעלי הניקוד הגבוה ביותר בסך הכל הוזמנו לגמר המרגש, וקיוו להיות מוכתרים כשחקן הפורטניט הטוב בעולם. קבוצת שחקני העילית שזרמה לאצטדיון ייצגה למעשה כמעט כל מקום בגלובוס, והתאפיינה בנחישות להילחם ראש בראש באירוע האליפות, ואולי לזכות לא רק בתהילה אלא גם בנתח מהפרסים הכספיים, בסך כולל של 30 מיליון דולר, שהוענקו למנצחים.

והיו מנצחים. אבל אין ספק ש"בוגה" – השחקן בן ה-16 מפנסילבניה, הוא הכוכב הגדול ביותר של גביע העולם בפורטנייט. הוא הפגין כישורי משחק מרשימים וגרף ניצחון אחרי ניצחון, שמר על המקום הראשון עם יתרון והגיע לגמר שם הצליח להגיע למקום הראשון.

שחקן הנבחרת NA East Psalm זכה במקום השני והמכובד, ובסכום לא פחות מרשים של 1.8 מיליון דולר ושחקן מקבוצת NA West EpikWhale הגיע למקום השלישי וזכה ב-1.2 מיליון דולר. בסך הכל השתתפו בטורניר הגביע 50 צוותים מרחבי אמריקה, מאירופה, מאסיה, מאוקיאניה ומברזיל.

בדף ה-Fortnite שלה בטוויטר צייצה אפיק גיימז על הזכייה והטורניר, ואף הציגה תמונות עתירות קונפטי של "בוגה" מרים את הגביע, אחרי ניצחונו בגמר הסולו בטורניר הראשון בפורטנייט אי פעם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים