נס השיקה אתר חדש – שמועמד בתחרויות עולמיות לעיצוב אתרים

האתר, שלו יכולות דיגיטליות מתקדמות, מועמד בתחרויות המובילות בעולמות האתרים וממשק וחוויית המשתמש

האתר החדש - והנוצץ - של נס. צילום מסך

נס השיקה בימים אלה אתר אינטרנט חדש. האתר, שפותח על ידי יחידת הדיגיטל של נס – Ness Digital, שונה מהאתרים הקיימים כיום ומציע, לדברי אנשי נס, "חוויית משתמש מתקדמת ללקוחות החברה ולארגונים המחפשים מענה טכנולוגי ועסקי לצרכיהם, כמו גם למועמדים לעבודה בה".

אחד החידושים המשמעותיים המוטמעים באתר הוא יכולות הדיגיטל המתקדמות שלו, שבאו לידי ביטוי כבר משלבי האפיון והעיצוב, ועד לבחירת סביבת הפיתוח. האתר הראשי מכיל תחתיו 14 אתרי משנה לכל מגוון השירותים, הפתרונות ועולמות התוכן שנס עוסקת בהם, לרבות אתר מיוחד למועמדים לעבודה, שכולל את כל המידע על נס כמעסיק.

אתר נס, שאופיין, עוצב ופותח במתודולוגיית אג'ייל, נבחר כמועמד בשתי תחרויות עולמיות לעיצוב אתרים: ה-WWW Awards, שהינה אחת התחרויות הנחשבות בעולם בתחום, וה-CSS Winners, שנחשבת לתחרות מרכזית בעולם ממשק וחוויית המשתמש (UI/UX).

האתר פותח בקוד פתוח – Umbraco, וכולל מערכת לניהול תוכן (CMS) קלה ונגישה. בנוסף, הוא פותח מראש, ולא רק באופן תגובתי – הן לתחנות קצה והן לגולשים ממכשירי מובייל שונים, כדי להעניק חוויית גלישה מותאמת לכל מכשיר. האתר החדש משתמש ברשת CDN של אקמאי, המיוצגת על ידי ITway – חברה בת של נס, שמתמחה בעולם ה-CDN ואבטחת הענן. CDN היא רשת האצת תוכן והגנה. שירות זה מכיל מערכת של אלפי שרתים המפוזרים ברחבי העולם ומספקים שירותי Caching מתקדמים, שכבת הגנה לאתר וקירוב התוכן הזמין ללקוח הקצה. המערכת מספקת 100% זמינות ואבטחת נכסים מקוונים, כולל האצת תוכן בישראל ובעולם, לצד הגנה על ידי שכבת האבטחה הכוללת WAF ומניעת מתקפות DDoS – של אקמאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים