תקלה מביכה: סטימצקי יצאה במבצע – והאתר נפל

החברה הבטיחה לגולשים באתר שלה פריטים ב-20 שקלים לזמן מוגבל של ארבע שעות, אלא שכמות ענקית של גולשים בבת אחת הביאה לקריסתו ● מאות גולשים זועמים פרסמו פוסטים ותגובות על כך ברשתות החברתיות

ספרים זה סטימצקי? גם נפילת האתר

תקלה מביכה אירעה לרשת הספרים הוותיקה סטימצקי, לאחר שהיא פרסמה אתמול (ד') מבצע באתר שלה, שבמסגרתו נמכרו מוצרים שונים ב-20 שקלים בלבד במשך ארבע שעות – והוא קרס כשעתיים לפני תום המכירה. הדבר עורר את זעמם של גולשים – הן עקב קריסת האתר והן מאחר שלטענתם, הוחרגו ממנו מוצרים רבים.

סטימצקי קיימה את המבצע לכבוד יום ההולדת של האתר שלה והגבילה את מספר הפריטים שכל לקוח יכול היה לקנות לארבעה בלבד. אלא שגולשים שנכנסו לכמה קטגוריות, כמו צעצועים וארכיטקטורה, גילו שהן מוחרגות מהמבצע. גולשים שנתקלו בכך, וכאלה שניסו להיכנס לאתר ולא הצליחו או "נתקעו" בו, הביעו ביקורת על החברה ופרסמו פוסטים זועמים ברשתות החברתיות, כמו גם מאות תגובות בעמוד הפייסבוק של סטימצקי.

כך, אחת הגולשות כתבה הבוקר כי "אתמול ניסיתי במשך שעתיים להזמין מהאתר את הספרים במבצע. הזנתי פעמיים את מספר האשראי ולא קיבלתי אישור על הקנייה בגלל שהאתר קרס שוב ושוב ושוב!" גולשת אחרת ציינה שהיא הזמינה מוצרים וחשבון הפייפאל שלה חויב, על אף שלא קיבלה אישור במייל על ביצוע ההזמנה. גולש נוסף טען שהוא ניסה להזמין מהאתר במשך שעה – וזה "לא תפקד", לדבריו.

יש גם מי שהרימו גבה על כך שרשת גדולה כמו סטימצקי חווה נפילה שכזו ותהו כיצד היא לא מתכוננת לכך כראוי. אחת הגולשות, שטענה שנשארה ערה עד אחת וחצי בלילה, כתבה כי "חבל שאתם יוצאים במבצעים מפוצצים שלא ניתנים למימוש".

סטימצקי: "לא ציפינו לכל כך הרבה כניסות"

מסטימצקי נמסר בתגובה כי "יצאנו במבצע בהפתעה לרגל חגיגות יום הולדת לאתר, במהלכו פתחנו אתר מבצע ייעודי למשך ארבע שעות, שבו מגוון פריטים למכירה ב-20 שקלים בלבד. הפריטים שהשתתפו במבצע היו פריטים מובילים ורבי המכר החדשים ביותר. לאור כמות כניסות חריגה בגודלה, של מאות אלפי אנשים, האתר קרס. לא ציפינו למספר כל כך חסר תקדים של כניסות בזמן תחום של ארבע שעות, ולכן השרתים נפלו, כפי שקרה באתרים גדולים בעולם במהלך מבצעים גדולים. לאט לאט הצלחנו להעלות את האתר חזרה, והארכנו את המבצע בשעתיים נוספות".

בחברה הבטיחו כי "לקוחות שנכנסו לאתר ולא הצליחו לבצע את ההזמנה – נשלח להם קוד הטבה למימוש המבצע", וקראו להם לפנות למוקד שירות הלקוחות.

סייע בהכנת הידיעה: ג'ון בן זקן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים