נשים ומחשבים: אירית גולדברג, פנגו

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק בפנגו

אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק, פנגו. צילום: שוקה כהן

שם: אירית גולדברג.

תפקיד: סמנכ"לית שיווק, פנגו.

ותק בתפקיד: 7.5 שנים.

תפקידים קודמים: סופרווייזרית במשרד הפרסום דחף, מנהלת פרסום של המשביר לצרכן.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במדעי החברה, התמחות בתקשורת; שירות לאומי בבית ספר לילדים מעוטי יכולת מפתן.

משפחה: נשואה + 4

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? רציתי לעשות את המעבר מעולם הריטייל לעולם של אפליקציות. לפני 7.5 שנים, כשהתחלתי לעבוד בפנגו המהפכה הטכנולוגית של עולם הסמארטפונים הייתה ממש בחיתוליה. קרץ לי מאוד לבצע את הטרנספורמציה בקריירה מעולמות הקמעונאות לעולם הטכנולוגי.

כיום התפקיד של סמנכ"ל שיווק הופך ליותר ויותר טכנולוגי מאי פעם. אם לפני עשור רוב ההחלטות והממשקים של סמנכ"ל שיווק היו מול העיתונות המודפסת, הטלוויזיה והעולם האנלוגי, כיום המציאות השתנתה מקצה לקצה. הדיגיטל הוא גם אמצעי פרסום וגם כלי שהופך את הנתונים והביצועים למדידים, באופן שיכול להתממשק עם יתר המערכות בארגון.

מה שהביא אותי להיכנס לעולם הטכנולוגיה הוא הצורך בייעול ואפקטיביות טובה יותר של תקציב השיווק, ולהפוך את דרך קבלת ההחלטות לכמותית ומבוססת כמה שיותר על מספרים ונתונים. אנו חיים בעולם שמשתנה ומתעדכן מהר יותר, אי אפשר לדרוך במקום וצריך להמשיך לאמץ כל הזמן כלים חדשים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שהפערים הולכים ומצטמצמים כל הזמן, ושנשים צריכות להתעקש על שוויון ולא לוותר. אצלנו בפנגו, לנשים יש משקל משמעותי בתפקידים בכירים וזוטרים כאחד. גם בתפקידי תוכנה, פיתוח או מוצר, אפשר למצוא בפנגו ייצוג נשי מכובד.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא. באופן אישי לא נתקלתי באפליה כנגד נשים, או אפליה אישית. בתפקיד שלי כסמנכ"לית שיווק יש חלוקה יותר שוויונית בין נשים לגברים, בהשוואה לתחומים אחרים. אני חושב שבאופן יחסי לתחומים אחרים, בתחום השיווק הפערים הם פחות משמעותיים, אבל כמובן תמיד אפשר לשאוף לשוויון מלא ואני חושבת שבשנים האחרונות אנחנו מתקדמים לשם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים