דוקומושן הראתה לתלמידים מבית ספר בהוד השרון מה זה היי-טק

התלמידים, מבית הספר רימון בעיר, הגיעו לחברה במסגרת תכנית של התאחדות התעשיינים ומשרד החינוך, וראו בעיניהם את מה שלמדו בתיאוריה

התלמידים מבית הספר רימון בהוד השרון במטה של דוקומושן. צילום: אלכס זלידין

דוקומושן, שפועלת בתחום ה-Document Generation, אירחה באחרונה במטה שלה קבוצה של תלמידים מבית הספר רימון בהוד השרון, במסגרת פעילותה של עמותת תעשיידע מייסודה של התאחדות התעשיינים.

בשנת הלימודים תשע"ה (2014-2015) החלה לפעול תכנית ארצית חדשה בשם שילוב תלמידים בתעשייה, ביוזמת שרגא ברוש, יו"ר התאחדות התעשיינים, ועופר רימון, מנהל מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך. זאת, מתוך הבנה שצו השעה הוא להתאים את החינוך הטכנולוגי-מקצועי לסביבה הטכנולוגית המשתנה ובאמצעות מהלך זה, להוביל לצמצום הפערים בין התיאוריה הנלמדת בבית הספר לשוק העבודה ולמציאות היום יומית.

התכנית מיועדת לתלמידי כיתות י"א-י"ב במגמות טכנולוגיות, כגון הנדסת תוכנה וסייבר, הנדסת מכונות, ביוטכנולוגיה, אלקטרוניקה, עיצוב תעשייתי וניהול עסקי, שמעוניינים להיחשף לעשייה ולפיתוח טכנולוגיים, ולהכיר את מנעד התפקידים, כמו גם את האופק התעסוקתי שמחכה להם בהמשך דרכם.

מטרת המפגש הייתה להוות נדבך משמעותי בלימודי המגמה באופן התנסותי-מעשי, בהמשך ללימודי התיאוריה בבית הספר. קבוצת התלמידים נפגשה עם פאנל מומחים מדוקומושן, ונחשפה לשגרת העבודה ולפרויקטים השונים בחברה. בכך היא למדה את הצד המעשי של תחום ה-Document Generation.

אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן, ציין ש-"כחברת טכנולוגיה, אנחנו מאמצים בשמחה את הדור הבא ותמיד שמחים לחלוק את הניסיון המקצועי שלנו. במפגש זה קידמנו בברכה סטודנטים להנדסה ותכנות מבית הספר רימון. הם שמעו מניסיון העובדים, כגון מנהל המוצר שלנו, חלק מצוות התמיכה וצוות בקרת האיכות. כל אחד מהם נתן את נקודת המבט שלו על איך זה לעבוד בחברת היי-טק, מהם הקשיים, היתרונות, האתגרים, וכן כיצד להשיג את היעדים ביחד ולחוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים