האם גוגל תקים חברת סלולר רביעית בארצות הברית?

לפי דיווחים שונים בעיתונות, מנהל גוגל מגעים עם חברת שידורי הלוויין Dish, בנוגע להקמת מפעילה סלולרית חדשה בארצות הברית, שתרכוש את נכסי Pay as you go שיופרדו מטי-מובייל וספרינט כתנאי לאישור המיזוג ביניהן

גוגל. צילום: BigStock

לפי דיווחים שונים, גוגל מנהלת מגעים עם חברת שידורי הלוויין האמריקנית Dish על האפשרות להשיק חברה חדשה של שירותי סלולר בארצות הברית, על רקע התנגדותו של משרד המשפטים האמריקני לאשר את המיזוג של טי-מובייל עם ספרינט.

התנגדותו של משרד המשפטים לאשר את המיזוג נובעת מחשש לפגיעה בתחרות, בייחוד במגזר ה-Pay as you go, ודורש מטי-מובייל להפריד את עסקיה במגזר זה כדי לקבל אישור למיזוג. אחת הדרכים לפתור זאת היא שטי-מובייל וספרינט יפרידו את עסקיהן במגזר זה לכדי יחידה עסקית נפרדת, שתהפוך להיות מפעילה רביעית במדינה, בבעלות חדשה.

לפי הדיווחים, מנהלים בכירים מגוגל ומ-Dish מקיימים שיחות רשמיות בנושא הקמת חברת הסלולר החדשה שתרכוש את הבעלות על נכסי ה-Pay as you go שיופרדו מטי-מובייל וספרינט.

תומכי המיזוג בין טי-מובייל לספרינט טוענים, כי הגוף החדש שיוקם יזריק תחרות שנדרשת בתעשיית הטלקום בארצות הברית ויאתגר את הדואופול AT&T-וריזון. יו"ר ועדת התקשורת האמריקנית (FCC), אג'יט פאי, כבר הביע תמיכה פומבית בעסקת המיזוג, שלדבריו תאיץ את פריסת תשתיות דור 5 במדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים