קמפיין ראשון בספוטיפיי למותג הסאונד העולמי בוס

במסגרת הקמפיין מנויי השירות המוזיקלי אונליין יקבלו הנחה של 10% על כל הרמקולים והאוזניות של המותג ● מנתוני Spotify עולה כי 69% מהישראלים משתמשים באפליקציה דרך סמארטפון ו-56% מהמנויים בעולם נמצאים במסלול עם פרסומות

מבטלת את תכונת Car View. ספוטיפיי.

מותג הסאונד האמריקאי העולמי בוס יוצא בקמפיין ראשון ייעודי לאוהבי מוזיקה בספוטיפיי, על מגוון ענק של מוצרי החברה, הכוללים רמקולים אלחוטיים ואוזניות. 

במסגרת הקמפיין תפרסם בוס תשדירים שבסופם יוכלו המאזינים להוריד קוד הנחה בגובה של 10% למימוש ב-Bose Center בדן דיזיין ו-Bose Center בדיזנגוף סנטר. המבצע לחודש ימים עד אמצע אוגוסט על כל דגמי האוזניות והרמקולים של המותג.

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן. צילום: תמר מוצפי

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן. צילום: תמר מוצפי

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן מציינת כי חיבור בין האפליקציה לשירותי מוזיקה דיגיטליים ובוס הוא חיבור טבעי. לדבריה, חלק גדול מהמשתמשים "מאזינים למוזיקה ופלייליסטים באמצעות אוזניות מנטרלות רעשים ואוזניות ריצה, בעודם עושים ספורט, וכמובן באמצעות רמקולים בבית או בחוץ. זיהינו דפוסי שימוש נרחבים בשירות של Spotify שמתאימים לרוח מותג בוס.

בהמשך לשיתוף הפעולה עם בוס מפרסמת ספוטיפיי מספר נתונים מעניינים על השוק הישראלי:

מתי מאזינים? מנתוני ספוטיפיי עולה כי האזנה של ישראלים (נשים וגברים) בגילאי 25+ למוזיקה מתבצעת בעיקר לאורך שעות היום; 30% בין השעות 6 בבוקר ל-12 בצהריים, 38% בין 12 בצהריים ל-6 בערב ו- 26% משעה 6 בערב עד חצות. רק 6% שומעים מוזיקה בשעות הלילה המאוחרות, מחצות ועד 6 בבוקר.

באיזה מכשיר מאזינים? מנתוני ספוטיפיי עולה כי 69% מהישראלים משתמשים באפליקציה דרך סמארטפון; 18% מאפליקציית הדסקטופ במחשב; 4% דרך טאבלט; 5% באמצעות רמקולים חכמים, אקסבוקס, ומכשירים חכמים מקושרים נוספים; ו-4% דרך האתר עצמו (שלא באמצעות האפליקציה).

הפופ מנצח: העדפות הישראלים מבחינת הז'אנרים הן 23% פופ ישראלי, 21% פופ, 19% ישראלי ים-תיכוני, 9% רוק ישראלי, 9% רוק, 6% מזרחי, 4% ראפ, 4% דאנס, 3% היפ-הופ ישראלי ו-2% מוזיקה אלקטרונית.

ובאופן כללי ולא ספציפי לישראל – מעניין גם לגלות כי נכון לסוף חודש אפריל 2019 יש לספוטיפיי בעולם כ-217 מיליון מנויים, כש-56% מהם במסלול עם פרסומות.

דרור גנות, מנכ"ל אדיו. צילום: ראובן קפוצינסקי

דרור גנות, מנכ"ל אדיו. צילום: ראובן קפוצינסקי

דרור גנות, מנכ"ל אדיו, המשווקת הבלעדית של ספוטיפיי בישראל, מציין כי Spotify מציעה למפרסמים ולמותגים הישראלים חוויית פרסום חוצת פלטפורמות ופורמטים, ומאפשרת להם להגיע לקהל עצום, ממוקד ומפולח בכל מקום ובכל סיטואציה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים