אלי משה מונה לסגן נשיא ומנכ"ל אירופה והמזה"ת ב-Surgical Theater

מוטי אבישר, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה הישראלית - המתמחה בטכנולוגיית מציאות מדומה לצרכים רפואיים מורכבים - בירך על המינוי ואמר כי "אנו בעיצומה של צמיחה גלובלית, ואין לנו ספק כי משה יהווה גורם משמעותי בהאצת הצמיחה הזו, ובקידום הטכנולוגיה החדשנית שלנו למנתחים ברחבי העולם"

אלי משה, סגן נשיא ומנכ"ל אירופה והמזה"ת, Surgical Theater. צילום: פלי הנמר

אלי משה מונה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל אזור אירופה והמזרח התיכון ב-Surgical Theater. במסגרת תפקידו יפעל משה להגדלת המכירות בישראל ובאירופה, ויהיה אחראי גם על פעילות המחקר והפיתוח של החברה, הממוקמת בישראל.

אלי משה מביא עימו 15 שנות ניסיון בתחום בעולם המיחשוב והטכנולוגיה. בטרם הצטרפותו ל-Surgical Theater, שימש משה כמנהל מדינה ב-Hitachi Vantara, והוא בעל רקע ביטחוני כסגן אלוף בצה"ל.

Precision VR – מציאות מדומה המסייעת למטופלים ולמנתחים

Surgical Theater הוקמה על ידי שני טייסי חיל האוויר הישראלי, בעלי היכרות קרובה עם תחום הסימולטורים לטיסה. Precision VR שפיתחה החברה היא פלטפורמה ויזואליזציה חדשנית, המאפשרת למטופלים ולמנתחים שלהם לצעוד באמצעות טכנולוגית מציאות מדומה אל תוך דיאגנוזה מורכבת המבוססת על סריקת CT או MRI של מטופל, ולנוע יחדיו בתוך הדמיה של האנטומיה של המטופל ב-360 מעלות ובתלת-מימד. באמצעות הזזת הראש מצד לצד, המטופל יכול להעמיק בחקירת האנטומיה, בעוד המנתח מסביר ומדגים את התהליך הכירורגי שאותו הוא והצוות שלו יבצעו בניתוח עצמו. Precision AR הוכח כיעיל להגברת שביעות רצון המטופל, שיפור המעורבות שלו בתהליך, בתכנון ניתוחים, ובשיפור ביצועים פיננסים של בית החולים.

גופים רפואיים ברחבי אירופה וארה"ב כבר מיישמים את Precision VR, כולל בית החולים אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, בית החולים לילדים UCSF Benioff, המרכז הרפואי של סטנפורד, Houston Methodist, NYU, University Hospitals, הר סיני ו-Hoag, מנצלים את את ה-Precision VR של Surgical Theater לאורך הרצף הטיפולי.

"אנו בעיצומה של צמיחה גלובלית, ואין לנו ספק כי משה יהווה גורם משמעותי בהאצת הצמיחה הזו, ובקידום הטכנולוגיה החדשנית שלנו למנתחים ברחבי העולם", אמר מוטי אבישר, מנכ"ל ומייסד משותף של Surgical Theater.

 "אני נרגש וגאה כי ישראל נבחרה לשמש כבסיס למכירות, מחקר ופיתוח של אזור אירופה", אמר משה. "הטכנולוגיה שלנו תהפוך לאחד מהמוצרים החשובים לתכנון וביצוע ניתוחים מורכבים בגוף האדם, כולל הלב, המוח וחוט השדרה. זהו כבוד עבורי להיות חלק מהצוות הזה, ולהוביל צמיחה גלובלית באירופה והמזרח התיכון". 

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים