בזק בינלאומי תשווק ותטמיע פתרון רישות ואבטחה של VMware

לדברי אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל, "פתרון ה-SD WAN שלנו יביא לשיפור ולהתייעלות באופן צריכת ה-WAN - אל מול המצב הקיים. אנו מציעים גישה פשוטה לניהול, יחד עם ערך מוסף. כך, ארגונים יכולים לקבל פתרון כולל, העונה באופן מותאם, לכל תרחיש ולכל צורך"

אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: יח"צ

בזק בינלאומי תשווק ותטמיע את פתרון אבטחת המידע והרישות של VMware. הפתרון – NSX SD-WAN Powered by VeloCloud – מיועד עבור ארגוני אנטרפרייז ו-SME בישראל.

תשתיות ה-WAN המסורתיות הן יקרות, מסובכות לניהול שינויים וחסרות את הגמישות להתאים את עצמן לתשתיות ה-IT הדינמיות והמתפתחות של היום. אלו תשתיות אשר מחברות בין הדטה סנטרים ויישומי ענן, דבר היוצר בעיות בביצועים והפחתה ניכרת בפרודוקטיביות העסקית.

אתגרים אלה מניעים כיום ארגונים ועסקים רבים לשקול אימוץ של פתרונות חדשים, המכונים SD-WAN (ר"תSoftware Defined WAN). פתרונות שכאלה מאפשרים הקמה של רשת ה-WAN בצורה ייחודית וגמישה, המתאימה לצרכיו המשתנים של הארגון כיום, תוך שהיא משלבת בתוכה פתרונות אבטחה מובנים – אשר הכרחיים להגנה על סניפים משרדיים וארגונים מבוזרים. פתרונות אלה מאפשרים גם הוזלה ניכרת בעלויות תשתיות ה-WAN וגם הגדלת רוחב הפס בצורה משמעותית. זאת, לצד יכולת לשילוב שירותי הענן הציבורי ברשת ה-WAN הארגונית.

לדברי אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל, "פתרון ה-SD WAN שלנו יביא לשיפור ולהתייעלות באופן צריכת ה-WAN – אל מול המצב הקיים. אנו מציעים גישה פשוטה לניהול, יחד עם ערך מוסף. כך, ארגונים יכולים לקבל פתרון כולל, העונה באופן מותאם, לכל תרחיש ולכל צורך".

רון גלב, סמנכ"ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי, ציין כי "בעידן החדש, של טרנספורמציה דיגיטלית ומחשוב ענן, ארגונים צומחים מחפשים אלטרנטיבות לרכישת שירותי ICT יעילים ואיכותיים. שירותים שיאפשרו ניהול וגמישות במשאבים על בסיס אוטומטי ועל פי הצורך.

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. צילום: אייל טואג

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. צילום: אייל טואג

המעבר ל-SD WAN – טכנולוגיה חדשה אשר הופכת את רשת ה-WAN  לווירטואלית ומבוססת תוכנה – יאפשר לאותם ארגונים ליצור רשת פרטית ומוצפנת, על גבי תשתיות אינטרנט וסלולר. זאת, תוך דגש על ממשק ניהול מרכזי אחד, הפחתת העלויות של תשתיות התקשורת, עם שיפור ביצועים וחווית המשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים