Airbnb השיקה שירות חדש להשכרת דירות יוקרה

תמיד חלמתם על חופשה בטירה או אולי אפילו באי פרטי? מעכשיו תוכלו לאתר דרך שירות Airbnb Luxe של הענקית נכסים אקסקלוסיביים לטווח קצר, שמחיריהם מתחילים ב-1,000 דולר ללילה ומגיעים לפסגות גבוהות בהרבה

תעניק קורת גג לפליטים מאפגניסטן. Airbnb. צילום: BigStock

חברת Airbnb מרחיבה את תחומי השירותים שלה לעולמות נכסי היוקרה ולשירותם של אמידי תבל, או סתם של מי שמסוגל להשקיע בלינה ובחופשה שלו ממון רב במיוחד.

שירות Airbnb Luxe החדש שהושק כעת מאפשר ללקוחות בעלי ממון להזמין לינה בנכסי יוקרה, כמו למשל בווילות, בטירות או אפילו שכירה לטווח קצר של אי פרטי שלם שיעמוד אבסולוטית לשירותם.

במהלך הזה למעשה מרחיבה Airbnb את טווח הצעותיה ללקוחות, שיוכלו להיכנס לפלטפורמה החדשה שהקימה ולמצוא להם – כהתחלה מתוך קצת יותר מ-2,000 נכסים לאירוח ברחבי העולם – את שחפצה נפשם, ובעיקר פשוט מקום יוקרתי של ממש לבילוי ולינה.

בנכסים אלו, בנוסף לכך שמדובר מן הסתם בדירות או בתים בעיצוב יוקרתי וברמה גבוהה, נכללים גם שאר מתקנים אקסקלוסיביים ושירותים מפנקים, כמו למשל שירותי קונסיירז' ומתכנן נסיעות אישי, שיעמדו לרשות הלקוחות. מתכנן הנסיעות אמור לסייע לשוכרים כמעט בכל המשימות הארגוניות סביב הנסיעה, לדוגמה: תיאום פעילויות מקומיות בהתאמה מדויקת ללקוח המסוים, איתור והזמנת שירותי טיפול בילדים או זימון שפים פרטיים, מטפלים ומעסים ומדריכים אישיים לתחומי עניין שונים.

הביקוש לדירות היוקרה עלה – החברה הרחיבה את השירותים

החידוש של Airbnb והחדירה לתחום השירותים למאיון או לאלפיון העליון מגיעים בגלל הצורך שהתעורר לענות על הביקוש הגובר ללינה יוקרתית והרצון להציע לינה בכל טווח מחירים באמצעות הפלטפורמה של החברה.

בריאן צ'סקי, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Airbnb. צילום: טוויטר

בריאן צ'סקי, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Airbnb. צילום: טוויטר

בריאן צ'סקי, מייסד-שותף של Airbnb ומנכ"לה אמר כי "נוסעי היוקרה של היום משתוקקים ליותר מאשר נכסי high-end; הם מחפשים טרנספורמציה וחוויות שישאירו אותם מרגישים ומחוברים יותר זה לזה וליעדם. עם Airbnb Luxe אנו מיישמים את אותה גישה שבה השתמשנו מאז השקת Airbnb לפני יותר מ-11 שנים – יצירת רגעים מקומיים, אותנטיים וקסומים בנסיעות, ועכשיו במקומות מדהימים – בכדי לדמיין-מחדש את הדרך שבה אנשים חושבים על וחווים נסיעות יוקרה".

לפי נתונים שפורסמו בהודעתה של החברה לתקשורת, בשנת 2018, נפח ההזמנות ב-Airbnb בעבור לינה במתקנים שמחיריהם לפחות 1,000 דולר ללילה גדל ב-60 אחוזים. בשנת 2017 רכשה Airbnb את Luxury Retreats – חברה המתמחה בתיירות יוקרה – דבר שאפשר לה להתרחב לתחום ביתר קלות ועם יותר ידע והיצע בו.

על פי החברה, כל נכסי הנדל"ן היוקרתיים שמוצעים כרגע במסגרת השירות החדש עברו תהליך קפדני של בחינה מוקדמת, אשר התבסס על יותר מ-300 קריטריונים מחמירים, בכדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים הן בנוגע לעיצוב והן לגבי תפקוד הנכס. סטנדרטי העיצוב למשל כללו מגוון אלמנטים, החל משימוש בחומרי פרימיום במבנה, המשך בגימור, בציוד האקסקלוסיבי של המקום ובריהוט ואבזור המבנה והמטבח בפריטים שאינם רק יקרים אלא גם ייחודיים, וכן נערכו בדיקות לחללים כך שיתאימו לקבוצות, שיכללו מספר חדרי רחצה ושירותים גבוה, ועוד סטנדרטי יוקרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים