חברת אבטחת המידע צ'קמרקס מגייסת 100 עובדים

הגיוס יתבצע עד סוף השנה, והעובדים יועסקו במתקני החברה בארץ ובחו"ל ● מדובר בגידול של כ-20% במצבת כוח האדם של צ'קמרקס, שיעמוד לאחר הגיוס על 650 איש

עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס. צילום: יח"צ

חברת אבטחת המידע הישראלית צ'קמרקס, שמציעה פתרון לאבטחת אפליקציות, מתכוונת לגייס עד סוף השנה 100 עובדים, מחציתם בישראל והיתר לסניפיה באירופה – כך היא הודיעה באחרונה. אלה יצטרפו ל-550 העובדים הקיימים של החברה.

בארץ, רוב המשרות מיועדות עבור מרכז הפיתוח של החברה ברמת גן והיתר – לתפקידי מכירות. בין השאר, צ'קמרקס מחפשת מפתחי תוכנה, חוקרי אבטחת אפליקציות, אנליסטים של אבטחת אפליקציות ומהנדסי אוטומציה. לסניפיה באירופה -בפורטוגל, צרפת, גרמניה, אוסטריה, בריטניה ועוד – היא מחפשת אנשי מכירות ופיתוח, באסיה – מכירות, ובארצות הברית עובדי שיווק, מכירות ופיתוח.

כדי להכיל את הצוות שלה בארץ, כולל העובדים החדשים שייקלטו, שכרה החברה שטח משרדי נוסף של 2,007 מ"ר, המשתרעים על קומה וחצי נוספת במגדל אטריום ברמת גן, שבו יושבים המטה ומרכז הפיתוח העיקרי של החברה – על פני חמש קומות בסך הכל.

בשנה שעברה גייסה צ'קמרקס כ-200 עובדים ובמחצית הראשונה של השנה הנוכחית, שעומדת לפני סיום – 156, מתוכם 86 ברבעון הראשון של השנה ו-70 ברבעון השני. המכירות שלה אשתקד עמדו על יותר מ-100 מיליון דולר והיא צמחה בשנים האחרונות בכ-50%.

צ'קמרקס הוקמה ב־2006 ויש לה יותר מ-1,400 לקוחות אנטרפרייז גלובליים, בהם חמש מ-10 חברות התוכנה הגדולות בעולם, ארבעה מהבנקים הגדולים בארצות הברית, גופים ממשלתיים ורבות מחברות הפורצ'ן 500.

התרעות על פרצות אבטחה כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות

לעומת שחקניות רבות בשוק אבטחת האפליקציות, שמתמקדות בשלב מסוים בתהליך פיתוח התוכנה (SDLC), הפלטפורמה האוטומטית של צ'קמרקס מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח – כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד לשלב הבדיקות. בחברה אומרים שדבר זה חוסך משאבי זמן וכסף רבים לארגונים. הגישה של החברה מספקת לכל מפתח את הכלים לעבוד באופן מאובטח ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה עוד מראשית התהליך, ומאפשר למנהלים להבין טוב יותר מה מצב האבטחה של התוכנה שבאחריותם.

לדברי עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס, "הצמיחה המהירה היא אינדיקציה להתפתחות המסיבית של שוק אבטחת האפליקציות. הגידול המהיר שלנו פותח מגוון אפשרויות בפני עובדים חדשים ו-ותיקים כאחד, הן בצוותי הפיתוח והן במעבדות המחקר, עם ידע עצום ועומק טכנולוגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים