זברה טכנולוגיות תפיץ את מותג RSA בישראל

תקדם את פעילותה של RSA בכל התחומים, לרבות מול המשווקים ולקוחות הקצה ותטפל בפעילות החברה בצד הטכנולוגי והמסחרי גם יחד.

זברה טכנולוגיות

זברה טכנולוגיות תפיץ את פתרונות אבטחת המידע ומערכות ההגנה לארגונים של RSA, המשויכת לחטיבה העסקית של דל טכנולוגיות. כך הודיעה בימים אלו החברה.

בענקית אבטחת המידע אמרו כי זברה טכנולוגיות תקלוט לתוכה ותקדם את פעילותה של דל בישראל בכל ההיבטים, לרבות מול המשווקים ולקוחות הקצה ותטפל בפעילות החברה בצד הטכנולוגי והמסחרי גם יחד.

נוסף ולצד קשת מוצרי אבטחת המידע של RSA, זברה טכנולוגיות תוביל גם את כניסתם והטמעתם של פתרונות נוספים וחדשים לשוק המקומי, בתחומים כמו evolved SIEM או ניהול סיכונים.

"לחזק ולהרחיב את פעילות RSA בישראל"

לדברי ערן זילברמן, מנהל פעילות RSA בישראל, יוון, קפריסין ומלטה ״כחלק מאסטרטגיית ההתפתחות שלנו בארץ, היה הכרחי שנבחר בפרטנרים הטובים ביותר בשוק ואנחנו מאד שמחים על הבחירה בזברה טכנולוגיות".

לדברי שרית דדיה קטן, מנהלת פעילות RSA בזברה טכנולוגיות, ״בשנה הקרובה אנחנו הולכים לחזק ולהרחיב את פעילות RSA בישראל ולתת ערך מוסף משמעותי כשותף פרואקטיבי ואסטרטגי, בהתאם לחזון ה-VAD (ר"ת Value Added Distributer) שלנו".

לדבריה, "במסגרת הפעילות אנחנו מייעדים איש מכירות, איש פריסייל צמוד ומנהל אישי על מנת לתת את המעטפת המקצועית המלאה ולא פחות חשוב מכך, ליווי יום יומי ויחס אישי, יד ביד לאורך כל הדרך. באופן זה אנחנו נגדיל את הצלחת המותג בישראל, נפתח הזדמנויות חדשות ונעבוד בצמוד עם לקוחות הקצה״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים