השקעה עד הבית: וולט גייסה 160 מיליון דולר

הסכום גויס בשני סבבים, שאחד מהם הובל על ידי קרן 83North הישראלים ● החברה הפינית, שמציעה שירות משלוחים אונליין, נכנסה לתל אביב לפני כחצי שנה – ורושמת נוכחות בולטת ברחובות העיר

חברת המשלוחים אונליין הפינית וולט, שבאחרונה ניתן לראות יותר ויותר את הלוגו שלה ברחובות תל אביב, הודיעה היום (ד') על גיוס גדול, בסך כולל של 160 מיליון דולר. מדובר בשני סבבי גיוס: סבב בסדרה C בסך של 130 מיליון דולר, בראשות ICONIQ Capital, וסבב בסדרה B, בסך של 30 מיליון, בראשות קרן הון-הסיכון הישראלית 83North. הכספים יושקעו בצמיחת ובהרחבת החברה.

בעוד שלפני כשנה פעלה וולט ב-10 ערים בארבע מדינות בלבד, כולן בסקנדינביה, כיום היא פועלת ב-50 ערים ב-15 מדינות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – כולל, כאמור, בתל אביב. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לשלם ולעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח באמצעות האפליקציה שלה. בנוסף, היא מאפשרת לכל אחד להיות שליח, בשעות שנוחות לו ובאמצעות הקטנוע, האופניים או הרגליים שלו – במידה מסוימת כמו שעושות Gett ואובר בתחום התחבורה.

וולט ישראל החלה לפעול בתל אביב לפני כחצי שנה בלבד וכבר עובדת עם יותר מ-200 מסעדות בעיר, מהן מתבצעות עשרות אלפי הזמנות מדי חודש. החברה מסרה כי מדי שבוע מתווספות לקהל הלקוחות שלה 10 מסעדות חדשות בממוצע.

בחברה אומרים כי "השירות החדש מהווה שינוי ממה שהכרנו עד היום ומאפשר הזמנת משלוח של מנות מיוחדות ממסעדות בוטיק, לצד מנות ומטעמים ייחודיים שלא ניתן היה לקבל במשלוח עד היום, כמו גלידה, עוגות, מאפים, שייקים וקערות בריאות. כך, לדוגמה, מאז כניסת החברה לישראל נמכרו יותר מ-7,000 ק"ג של גלידה במשלוח דרך האפליקציה בלבד".

אמרי גלאי, מנכ"ל וולט ישראל. צילום: יח"צ

אמרי גלאי, מנכ"ל וולט ישראל. צילום: יח"צ

שוק המשלוחים אונליין: צמיחה של יותר מפי 10 בעשור הקרוב

לדברי מיקי קוסי, מנכ"ל וממייסדי וולט, "שוק משלוחי האוכל אונליין צפוי לצמוח ברחבי העולם מ-35 מיליארד דולר כיום ל-365 מיליארד עד ל-2030. צמיחה זו היא הזדמנות אדירה עבור חברה כמו וולט, ששמה לה למטרה להיות חברת משלוחי האוכל היעילה והמובילה בעולם. הגיוס האחרון הוא עדות להתקדמות שלנו עד עכשיו, ולהתקדמות שעוד נותרה לנו לעשות".

אמרי גלאי, מנכ"ל וולט ישראל, ציין ש-"הקהל הישראלי אימץ את וולט במהירות. החברה מקפידה לפעול לפי מודל בר קיימא שמאזן בין השליחים, ללקוחות ולמסעדות, ובכך מאפשר שיתוף פעולה לטווח הארוך. סבב הגיוס האחרון ישמש אותנו בכדי לשדרג את הטכנולוגיה שלנו, במטרה לשפר את חוויית המשתמש של המסעדות והשליחים שעובדים אתנו. זאת, בנוסף להתרחבות בארץ ובחו״ל, המתוכננת להמשך השנה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים