Nvidia: מחשב על חדש לפיתוח מכוניות אוטונומיות

המחשב החדש, DGX SuperPOD, מדורג מבחינת ביצועים במקום ה-22 ברשימת 500 מחשבי העל המובילים בעולם

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל Nvidia. צילום: יח"צ

Nvidia חשפה אמש (ב'), בכנס מחשוב העל הבינלאומי הנערך בימים אלו בפרנקפורט, מחשב על חדש שמטרתו לספק פתרון לפיתוח מכוניות אוטונומיות, במיוחד בהיבט של כמות המידע והמהירות אותן צריך לעבד.

המחשב החדש, DGX SuperPOD, מדורג מבחינת ביצועים במקום ה-22 ברשימת 500 מחשבי העל המובילים בעולם, ולפי NVIDIA הוא מספק עוצמת עיבוד של 9.4 P.etaFLOPS ויכולת הכשרה של מספר גדול במיוחד של רשתות עצביות בהיקפים שמאפשרים לרכבים "לנהוג את עצמם".

נבנה במהירות גדולה

לפי אנשי החברה המחשב נבנה במהירות גדולה, תוך שלושה שבועות בלבד, וגודלו הפיזי קטן מאוד בהשוואה למחשבי על אחרים בסביבת המיקום שלו. הוא מבוסס על 96 שרתי DGX-2H של החברה, שהינם מערכות בינה מלאכותית לביצוע מחקר, המחוברים ביניהם באמצעות מתגים של Nvidia ומארג רשת וכבילה של מלאנוקס. בסך הכל משולבים בשרתים 1,536 מעבדים גרפיים קניינים מסוג V100 Tensor Core.

"מנהיגות בבינה מלאכותית מחייבת מנהיגות בתשתית מחשוב," אמר קלמנט פאראבה, סגן נשיא לתשתית בינה מלאכותית ב-Nvidia. "אין עוד הרבה אתגרי בינה מלאכותית תובעניים יותר מאימון מכוניות אוטונומיות משום שכאן יש צורך באימון מחדש של הרשת העצבית עשרות אלפי פעמים כדי שתעמוד בדרישות הדיוק הקיצוניות. אין תחליף ליכולת העיבוד המסיבית כגון זו של ה-DGX SuperPOD".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים