אורן שטיינברג מונה לנשיא PMI ישראל

שטיינברג מחליף את ד"ר טל אספיר ● כיום הוא מכהן כמנהל רפורמות ופרויקטים מיוחדים בעמותה, ומינויו לתפקיד החדש הוא למשך שלוש שנים

אורן שטיינברג, הנשיא היוצא של PMI ישראל.

אורן שטיינברג מונה אתמול (א') לתפקיד נשיא PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הוא מחליף את ד"ר טל אספיר, נשיא העמותה הנוכחי. המינוי הוא למשך שלוש שנים.

לשטיינברג ניסיון רחב של יותר מעשור בניהול פרויקטים במשרד ראש הממשלה, בבנקים, בעולם הסלולר ועוד. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב והמתמטיקה ובעל תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע.

שטיינברג חבר בסניף הישראלי של העמותה לניהול פרויקטים PMI מ-2011. הוא מוסמך PMP מ-2013 ו-PMI-ACP מהשנה הנוכחית. הוא שימש כסגן נשיא לשיווק בעמותה בין השנים 2014 ל-2017, וכיום מכהן בה כמנהל רפורמות ופרויקטים מיוחדים. בשנים האחרונות מנהל שטיינברג את הכנסים השנתיים של העמותה – שהבא שבהם יתקיים מחר, בהפקת אנשים ומחשבים.

ד"ר טל אספיר, הנשיא הנוכחי של PMI ישראל. צילום: ניב קנטור

ד"ר טל אספיר, הנשיא הנוכחי של PMI ישראל. צילום: ניב קנטור

"העמותה – הבית של מנהלי הפרויקטים בישראל"

לדברי שטיינברג, "העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI, מהווה מרכז ידע בתחום ניהול הפרויקטים, ומטרת הכנס שלה היא לשפוך אור על תפקידו החדש של מנהל הפרויקטים ומיומנותו הנדרשת, בעולם בו מעגלי הפיתוח הולכים ומתקצרים ומתודולוגיות הפיתוח המסורתיות מפנות אט אט את מקומן למתודולוגיות החדשות. משתתפי הכנס יצאו ממנו עם תובנות חדשות לגבי אופן ניהול הפרויקט העתידי, מיקומו ומיומנותו הנדרשת של מנהל הפרויקט בתהליך החדש, ויוכלו לממש אותן בארגונים שבהם הם מועסקים".

הוא ציין כי "העמותה היא הבית של מנהלי הפרויקטים בישראל, ואנחנו מזמינים את כל הנושאים בתפקיד זה לקחת חלק בחיזוקו ובמיצובו בחברות השונות בישראל, כמו גם בהעשרת הידע של מנהלי הפרויקטים באחד התחומים החשובים ביותר בארגונים בהם מתבצעים פרויקטים מכל סוג שהוא. נהפוך את העמותה לבית חם עבור כלל מנהלי הפרויקטים בישראל ונפעל במרץ לקידום התחום החשוב הזה, שהולך ותופס תאוצה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון אביב

    איש מלא יצירתיות, חרוץ ועניו. בהצלחה רבה

אירועים קרובים