אל על השיקה כלי חכם לחיפוש טיסות

הכלי החדש,Where to fly, יאפשר ללקוחות החברה לחפש טיסה לכל היעדים הישירים שלה באופן ידידותי למשתמש, בהתאם לגובה התקציב, משך הנסיעה ומועד הטיסה המבוקש • דרך תוצאות החיפוש ניתן לרכוש טיסה באופן ישיר ומידי, או להגיש הצעה בזירת המכירות הפומביות

16/06/2019 10:35
Where to fly של אל על. צילום מסך: אל על

בעידן האפליקציות והתיירות אונליין, נדמה שהפנטזיות הפרועות ביותר לחופשה הבאה נמצאות במרחק הקלקה ספונטנית, וצריך רק לבחור מבין אין סוף אפשרויות. מסיבה זו ממש, הולכים מנועי החיפוש אונליין ומשתכללים, במטרה להנגיש ללקוחות את כל המידע על היצע היעדים האטרקטיביים שחלמו או לא חלמו עליהם, ולהפוך את הבחירה המושכלת לחכמה עוד יותר. בתוך כך וכחלק ממגמה זו, בימים אלו השיקה חברת התעופה אל על מנוע חיפוש חכם וגמיש לחיפוש טיסות בשם EL AL Where to fly . מנוע החיפוש, יסייע למשתמשים להפוך את תהליך חיפוש הטיסה לפשוטה ואינטואיטיבית.

מהנהלת החברה נמסר, כי בניגוד למנועי החיפוש האחרים הקיימים בשוק הטיסות, שמאפשרים חיפוש לפי יעד ספציפי ותאריכים מדויקים, כלי חיפוש הטיסות של אל על מכוון לאפשר לבחור ביעד לפי תקציב ותאריך. הרציונל העומד מאחורי מנוע החיפוש, הוא כי ישנם מקרים בהם אנו לא יודעים לאן מתחשק לנו לטוס לחופשתנו הקרובה. כל האופציות קורצות ומסקרנות במידה שווה, יעד אורבני אירופאי קלאסי, ויעד אקזוטי. בטן גב ושופינג, לונדון, יוון, ניו יורק או. לפעמים התקציב הוא הגורם המשמעותי שישפיע על ההחלטה לאן נטוס ומתי, ולפעמים אנחנו רק רוצים לצאת באופן ספונטני לחופשה קצרה, בסוף השבוע הקרוב ואין לנו רעיון "סגור" לאן.

למעשה, מנוע החיפוש החדש יפעל במקביל למנוע חיפוש הטיסות הקיים ויאפשר אלטרנטיבה לכל אלו שאין להם עדיין תכנית נסיעה מוגדרת או מתלבטים בין כמה אפשרויות ומחפשים כיוון והשראה.

באמצעות הכלי החדש, המשתמשים יוכלו לחפש טיסה עבור יעד ספציפי, עבור כל היעדים ביבשת מסוימת, או כל היעדים בכללותם. כמו כן, הם יוכלו למקד את תוצאות החיפוש באמצעות קביעת גובה התקציב ולבחור את מועד הנסיעה על פי חודש אחד או יותר בשנה. בנוסף, יהיה ניתן להגדיר תאריכים מדויקים, את משך הנסיעה ואפילו את מועד הנסיעה בשבוע: אמצע השבוע או סוף השבוע.

כל מגוון האפשרויות

דרך תוצאות החיפוש, יהיה ניתן לרכוש כרטיס טיסה באופן ישיר ומידי, או לחילופין, להגיש הצעה בזירת המכירות הפומביות וכך למקסם את הסיכוי לזכות באפשרות לרכוש כרטיס טיסה במחיר נמוך עוד יותר. במידה ולא נמצאה הטיסה המיוחלת והמתאימה, במחיר ההולם את מגבלות התקציב, ניתן להירשם לשירות התראת מחיר באימייל ולקבל הודעה במידה שהמחיר בהמשך הדרך יתאים לתקציב.

גלי שטילר, מנהלת פיתוח עסקי בדיגיטל באל על, התייחסה להשקת המוצר החדש ואמרה כי "אנחנו רואים שצרכני תעופה ותיירות מבצעים היום חיפוש במגוון דרכים. לצד קהל שיודע לאן רוצה לטוס ובאיזה תאריכים, ישנו גם קהל שמחפש את החופשה הבאה ולא בטוח לאן או מתי. הוא יודע מה התקציב שלו, אבל גם יכול לחפש בתקציב 'פתוח'. הוא מחפש השראה לאיזה יעד בעולם מתאים התקציב שלו ויכול לבחור את התאריכים המתאימים לו. לצורך כך פיתחנו את EL AL Where to fly, כלי שמאפשר ללקוח לערוך חיפוש גמיש בהתאם לצרכיו. אנחנו נציע לו את כל מגוון האפשרויות העומדות בפניו על פי הפרמטרים שבחר במקום אחד, כולל מכירות פומביות של טיסות מוזלות. זהו צעד נוסף בהתאמת הצעת הערך של אל על לצרכי הלקוחות."

לפרטים נוספים לחצו כאן או כאן לאנגלית.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים