טרנד מיקרו מינתה שני מנהלי לקוחות ומנהלת ערוצי הפצה

אחירותם בן חרות ולירן משי מונו למנהלי לקוחות אזוריים ורויטל אוחיון - למנהלת ערוצי הפצה בישראל

טרנד מיקרו

חברת אבטחת המידע והסייבר טרנד מיקרו הודיעה באחרונה על שלושה מינויים חדשים: אחירותם בן חרות ולירן משי מונו למנהלי לקוחות אזוריים ורויטל אוחיון – למנהלת ערוצי הפצה בישראל.

רויטל אוחיון, מנהלת ערוצי הפצה בישראל בטרנד מיקרו. צילום: יח"צ

רויטל אוחיון, מנהלת ערוצי הפצה בישראל בטרנד מיקרו. צילום: יח"צ

אוחיון, ששימשה כמנהלת לקוחות אנטרפרייז, תנהל מעתה את ערוצי המכירה וההפצה, הכוללים את זברה טכנולוגיות, האינטגרטורים והשותפים העסקיים של החברה. בטרנד מיקרו, שלדברי אנשיה הגדילה בשנה האחרונה את פעילותה בישראל ב-60%, אומרים שבחירת השותפים ל-2019 נערכה בקפידה ובמיקוד על מקצועיות, ניסיון וידע בתחום אבטחת המידע, תוך שמירה על השותפים העסקיים הקיימים לחברה.

לדברי אוחיון, "עיקר תפקידי כמנהלת השותפים של טרנד מיקרו ישראל הנו לשמר ולפתח את השותפים העסקיים שלנו על ידי הסמכות יצרן, סדנאות, הדרכות והכשרות טכניות, ולספק ליווי ותמיכה בהם בצד המסחרי אל מול לקוחות הקצה".

בן חרות הוא בעל ניסיון רב בניהול לקוחות גדולים ובינוניים. הוא שימש בעבר כמנהל מוצר באריסטה וכמנהל לקוחות בבזק בינלאומי. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על ניהול לקוחות מפתח של טרנד מיקרו.

לירן משי, מנהל לקוחות אזורי בטרנד מיקרו. צילום: יח"צ

לירן משי, מנהל לקוחות אזורי בטרנד מיקרו. צילום: יח"צ

למשי ניסיון של 10 שנים בניהול לקוחות קטנים וגדולים במספר חברות גדולות, כמו בזק, בזק בינלאומי וטריפל סי. בטרנד מיקרו הוא יהיה אחראי על ניהול לקוחות ממגזרים שונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים