OnePlus 7 Pro: מכשיר נהדר אבל די יקר

הסמארטפון החדש של OnePlus הוא מכשיר פשוט טוב, הן מבפנים והן מבחוץ ● אלא שאם פעם הסמארטפונים של החברה היו במחיר ששווה לכמעט כל נפש, ה-7 Pro הוא כבר מכשיר לא כל כך זול

אחלה מכשיר, אבל מה עם המחיר...? OnePlus 7 Pro

על אף שכבר עברו כמה וכמה שנים מאז שהגיחה לשוק כחברה צעירה, מעזה ומפתיעה, OnePlus לא מתפתה ולא מנסה להפוך לשיאומי או וואווי חדשה. היא גם לא מנסה להצמיד טלפונים לכל התחומים בשוק אלא מכוונת מעלה בלבד, ובצמצום מבחינת הדגמים.

OnePlus 7 Pro החדש, אם כן, אינו מפתיע בכך שהוא דומה בהווייתו לכל מכשירי הדגל שמוצעים כיום בצמרת הגבוהה של שוק הסמארטפונים. זה ניכר כמעט בכל היבט של המכשיר, חיצונית וגם פנימית.

באופן חיצוני, הדבר בא לידי ביטוי במסך 6.67 אינץ', שיחס ההיבט שלו, 19.5:9, גורם לו להרגיש צר יחסית לאורכו. מדובר במסך AMOLED בעיצוב שהחברה מכנה "נוזלי" (Fluid), שמביא אל היד רזולוציית 2K עם שוליים המתקמרים כלפי חוץ מהצדדים, והוא נקי ממגרעות ומחרירים בתצוגה. המסך של המכשיר נקי באמת, כשמצלמתו הקדמית מסתתרת בתוכו וקופצת החוצה באופן מכני, אך בשקט, כשעוברים באפליקציית הצילום למצב סלפי – ונסגרת מיד כשיוצאים ממנו. המצלמה מציעה אבחנה של 16 מגה-פיקסל, והיא בסדר, לא יותר.

זו הפעם הראשונה שבה OnePlus מציעה טלפון עם מסך נקי לחלוטין ומצלמה קופצת. זאת גם הפעם הראשונה שהיא מציעה בהירות מרבית בעוצמה של 800 ניט, שמאפשרת לעבוד עם הטלפון באופן ברור גם כשהשמש מכה ישירות על המסך, קצב רענון גבוה של 90 הרץ, שרלוונטי יותר למשחקים, כדי למנוע בעיות תצוגה, ותמיכה בתקן +HDR10. כל אלה מתחברים לחוויית שימוש מבחינת תצוגה שיש מעט מכשירים בשוק שמסוגלים להתמודד אתה.

דרך הגב

הגב, שמצופה, כמו המסך מקדימה, בזכוכית הגנה מסוג Gorilla Glass, מציג את החידוש המשמעותי הנוסף מבחינתה של OnePlus: שילוב של שלוש מצלמות האחת מעל השנייה, כשהשלישית מבחינת הסדר היא הראשית המצוידת בחיישן 48 מגה-פיקסל עם מפתח f/1.6 ועם תמיכה של מייצב תמונה אופטי בארבעת הצירים. מייצב תמונה יש גם למצלמת הטלפוטו, שמציעה חיישן 8 מגה-פיקסל עם מפתח f/2.4 ועם זום אופטי 3x. את התמונה, תרתי משמע, משלימה מצלמה עם חיישן 16 מגה-פיקסל ומפתח f/2.2 עם עדשה רחבה במיוחד, אם כי לא רחבה כמו במכשירים מתחרים.

לצד האפשרות לבצע זום, אפליקציית המצלמה מציעה אפשרות לבצע צמצום עדשה לצורך צילומי מקרו. האפליקציה פשוטה יחסית, והצילום האוטומטי ברוב המקרים איכותי, מדויק בצבעים ובגוונים ולא סובל מגרעיניות יתר גם בעת שמצלמים בזום 3x. זאת, כמובן, כל עוד לא נגררים לזום הדיגיטלי, שהוא בסך הכל מניפולציה של תוכנה.

גם בשעת לילה מאוחרת תצליחו להפיק תמונות טובות מהטלפון אם תשתמשו ב-"סצנת לילה" – מצב שמאפשר למצלמה לקלוט את מרב האור האפשרי מסביבת הצילום. התוצאות מרהיבות עין, גם אם מעט פסטליות, בגלל השימוש במרחב הדינמי הרחב שמציעה המצלמה הראשית.

טוב גם מבפנים

כאמור, גם בהיבט הפנימי OnePlus 7 Pro מיישר קווים עם המתחרות הבולטות. הוא מצויד במערכת על שבב Snapdragon 855 של קוואלקום, שהיא המערכת הטובה ביותר שיש כיום ליצרנית השבבים להציג, ומגיע עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. מערכת ההפעלה היא גרסה עדכנית של OxygenOS, המבוססת על אנדרואיד 9.

הביצועים של המכשיר מצוינים והוא אחד החזקים בשוק גם בהיבט הסוללה, שמציעה נפח עבודה של 4,000mAh, ובמבחן הזמן הרציף הקבוע התרוקנה אחרי 10:40 שעות. כמו כן, היא מצוותת למטען המהיר הקנייני של החברה, Warp Charge, שאחרי 12 דקות בלבד כבר הטעין אותה ל-30% מהקיבולת.

המכשיר גם מציע רמקולים סטריאופוניים עם תמיכה ב-Dolby Atmos וחיישן טביעת אצבע מתחת למסך שעובד במדויק ובמהירות. אלה מוסיפים למכשיר נהדר, שהטרוניה היחידה נגדו היא שהקימורים בצדדים קצת מקשים על השימוש במקלדת ובכפתורים, שנמצאים בקצוות המסך.

אבל יש בכל זאת דבר אחד ש-OnePlus איבדה לאורך הזמן. בתחילת הדרך היא הציעה את החומרה הטובה ביותר במחירים צנועים ואטרקטיביים, וזה היה סימן ההיכר שלה. כיום היא ממשיכה, כאמור, להציע חומרה אטרקטיבית, אך OnePlus 7 Pro הוא מכשיר לא זול. בתצורת הפתיחה שלו שמוצגת כאן הוא נמכר בידי היבואנית הרשמית, סל נאו, במחיר של 3,350 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ח.כ

    כבר לא כל כך יקר, רק 2110ש"ח ב AliExpress עם משלוח חינם.

אירועים קרובים