גאווה לנטורל אינטליג'נס: זכתה באות קהילת הלהט"ב

החברה זכתה באות, שקרוי על שמה של שולמית אלוני, עקב התמיכה העקבית שלה בקהילה הגאה ● הזוכים הנוספים: פרופ' אהרון ברק, לשעבר נשיא בית המשפט העליון, נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ושידורי קשת

נטע פלר, סמנכ"לית משאבי האנוש של נטורל אינטליג'נס ומובילת הפעילות למען קהילת הלהט"ב בחברה. צילום: יח"צ

חברת האינטרנט נטורל אינטליג'נס נבחרה לקבל אות על פעילותה למען הקהילה הגאה, שניתן על ידי עיריית תל-אביב-יפו, המרכז הגאה והאגודה למען הלהט”ב. האות, שקרוי על שמה של השרה לשעבר שולמית אלוני ז"ל, יוענק לארגונים ואישים שאינם מקרב הקהילה, כחלק מהוועידה הלאומית של הקהילה הגאה, שתתקיים ביום ג' הקרוב. יחד עם נטורל אינטליג'נס נבחרו לקבלת האות פרופ' אהרון ברק, לשעבר נשיא בית המשפט העליון, נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ושידורי קשת.

"אות שולמית אלוני", על שמה של שרת החינוך, התקשורת והאומנויות לשעבר, מוענק לארגונים ואישים שסייעו ומסייעים לקידום זכויות להט"ב, הגברת המודעות למאבק וסובלנות כדרך חיים. אלוני הייתה אשת הציבור הראשונה שהצטרפה למאבק לשוויון לקהילה הלהט”בית והובילה את המהלך לביטול הסעיף בחוק האוסר על משכב זכר. הזוכים באות נבחרו על ידי ועדה ציבורית.

האות על שמה. השרה לשעבר שולמית אלוני ז"ל. צילום: Orrling, מתוך ויקיפדיה

האות על שמה. השרה לשעבר שולמית אלוני ז"ל. צילום: Orrling, מתוך ויקיפדיה

נטורל אינטליג'נס היא חברת אינטרנט שמסייעת למיליוני צרכנים ברחבי העולם לקבל החלטות רכישה בצורה מושכלת, באמצעות רשת של אתרי השוואות במגוון תחומים. החברה מעניקה לעובדיה הגאים מענק של כ-50 אלף שקלים נטו לצורך פונדקאות – מענק בו השתמשו עד כה שניים מעובדיה. כמו כן, היא קיימה האקתון טכנולוגי לקהילה הגאה, הייתה בין הארגונים הראשונים שחתמו על "סטנדרט המגוון הישראלי" – מסמך מנחה לתמיכה בעובדים להט"בים ושוויון זכויות במגזר ההיי-טק, בשיתוף קבוצת ההיי-טקיסטים הלהט"בים LGBTech, ויצרה סרט שפונה לארגונים במטרה שיחתמו על מסמך זה. בנוסף, החברה מאפשרת לעמותת מעברים, שתומכת בקהילה הטרנסית, לעבוד ממשרדיה ללא עלות.

בנטורל אינטליג'נס אומרים כי החברה "מקפידה לתקשר את האג'נדות וההצהרות שלה ליצירת סביבת עבודה שווה, הוגנת ומכלילה בנושא להט"ב ושוויון מגדרי דרך הקהילות שלה ברשתות החברתיות, ובשיתופי פעולה ותמיכה כלכלית בסך עשרות אלפי שקלים לעמותות להט"ביות". מלבד זאת, החברה מארחת פעמיים בשנה – בראש השנה ובפסח, לשבועיים בכל פעם, את מוקד ההתרמות של האגודה למען הלהט"ב ותורמת כסף לארוחות החג שהיא מקיימת. בנוסף, הפייננשל טיימס בחר בנטע פלר, סמנכ”לית משאבי האנוש בחברה, המובילה את הפעילות, לרשימת 50 המנהלים המשפיעים בעולם ביצירת סביבת עבודה פרו-להט”בית – זו השנה השנייה ברציפות.

פלר אמרה כי "כארגון, חשוב לנו לייצר סביבת עבודה נוחה ומקבלת עבור עובדינו חברי הקהילה הגאה. עובד שמרגיש שהוא לא יכול לחשוף את נטייתו המינית הוא עובד פחות מחובר לארגון. המאמץ התוך ארגוני אינו מספיק, ולכן אנחנו מקיימים מגוון פעילויות בשיתוף עמותות וחברות אחרות על מנת לקדם את הנושאים הללו. אנחנו קוראים לחברות ולארגונים נוספים להצטרף למשימה, ויחד נוכל להפוך את שוק העבודה הישראלי למכבד, מכיל ומקבל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים