עמותת גדולים מהחיים מחפשת חסויות לקייטנות של ילדים חולי סרטן

מנכ"ל העמותה פנה להנהלות חברות בבקשה לתרום, על מנת שגם הילדים חולי הסרטן שבהם היא מטפלת יוכלו ליהנות מחוויה שמוכרת כמעט לכל ילד בישראל: להיות בקייטנה

תמונה מאחת מהקייטנות של ילדי גדולים מהחיים. צילום: יח"צ

הקיץ בפתח ואתו הקייטנות של הילדים. מיטב ילדי ישראל ילכו ביולי הקרוב (וגם באוגוסט) לשורה של קייטנות ומחנות קיץ ברחבי הארץ, כדי להעביר את החופש הגדול בכיף ובהנאה. עמותת גדולים מהחיים מקיימת קייטנות ומחנות כאלה לילדים חולי סרטן, שבהם היא מטפלת בכל ימות השנה. אלא שעקב הצרכים של הילדים החולים, התפעול של הקייטנות עולה ממון רב. לכן, בימים אלה יצאה העמותה בקריאה להנהלות של חברות, על מנת לסייע לה בתרומות למימון הקייטנות הללו.

ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה, אמר כי "אנחנו פונים להנהלות של חברות על מנת לאפשר לילדים החולים חוויה מחזקת, מעצימה ומשמעותית בקיץ הקרוב".

הוא ציין כי "כמדי שנה, נקיים בחודש יולי קייטנות ומחנות קיץ ל-250 ילדים ול-50 משפחות לתינוקות חולי סרטן במלון חוף נחשולים. עמותת גדולים מהחיים עונה על צרכיהם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם שאינם יכולים להשתתף בקייטנות ובמחנות קיץ, שהם חוויה מובנת מאליה לכל ילד. זאת, עקב מצבם הרפואי הרגיש, איסור חשיפה לשמש, מערכת חיסונית חלשה, חששות ופחדים של הילדים, דאגות ההורים, העלויות הגבוהות, הצורך בליווי רפואי, הצורך בליווי צוות חינוכי שעובר הדרכה מיוחדת והעובדה שחלק מהילדים נעזרים בציוד רפואי ובכיסאות גלגלים".

לדבריו, הפנייה מיועדת לאישור ועדת התרומות של החברות, "בבקשה לאמץ מספר ילדים או משפחות. העלויות של פעילויות הקיץ עצומות: עלות הפעילות לכל ילד במחנה קיץ לשבוע (כולל לינה) עומדת על כ-2,000 שקלים וזו של כל משפחה במחנה הקטנטנים (תינוקות חולים) – על כ-4,000 שקלים".

בתמורה, בגדולים מהחיים מציעים לעובדי החברות שייענו לקריאה מגוון אפשרויות להתנדבות בימי המחנה. "זוהי הזדמנות להעניק לעובדיכם חוויה מעצימה ומיוחדת במינה", פנתה שמואלי למנהלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים