אקזיט: מדליה רכשה את כולה דטה הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת מציעה פלטפורמה עננית שמאפשרת למותגים ניתוח של התנהגות הצרכנים שלהם, באמצעות ביג דטה

עוד אקזיט. צילום: BigStock

מדליה לכולה דטה: חברת מדליה האמריקנית הודיעה היום (ג') כי רכשה את כולה דטה הישראלית. סכום הרכישה לא נמסר, אולם ההערכות הן כי הוא עומד על בין 50 ל-60 מיליון דולר.

כולה דטה מציעה פלטפורמה עננית שמאפשרת למותגים ניתוח של התנהגות הצרכנים שלהם, באמצעות ביג דטה. היא הוקמה ב-2012 על ידי תומר בן משה, לשעבר עובד בכיר במיקרוסופט וקודם לכן באמדוקס, וגיא גרינברג, משקיע סדרתי. עד כה היא גייסה כ-13 מיליון דולר.

בין שתי החברות יש מערכת יחסים שנמשכת כשנה ולפיכך, הודעת הרכישה לא באה כהפתעה. בהודעתה של הרוכשת מצוטט קריש מנטריפרגאדה, מנכ"ל מדליה, כמי שאומר ש-"כולה דטה ואנחנו שותפים במשך שנה ואנחנו ממש אוהבים את הטכנולוגיה שלהם. רכישת כולה דטה תאפשר לנו לקבל תמונה יותר שלמה של מצב חברה מסוימת או עסקה מסוימת, ואת הכלים האנליטיים לניתוח ולקבלת ההחלטות הנכונות".

מדליה היא חברה אמריקנית שאינה נסחרת בבורסה ולפיכך, לא חייבת, למשל, לדווח על רכישות. החברה פועלת בשוק של ניהול חוויית לקוח באמצעות תוכנות המבוססות על בינה מלאכותית וענן. יצוין כי מדליה היא לא גורם זר בנוף הטכנולוגי הישראלי: ב-2016 היא קנתה את קמפייל, שפיתחה טכנולוגיה לאיסוף וניתוח משובי לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים